Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

effe voorstellen.....

  • nicole

    ik zal me effe voorstellen.

    ik ben dus nicole, 40 jaar, gescheiden en moeder van 3 kinderen.

    ik zie dat ik hier de 1e ben, maar goed.

    ik heb een tijd terug een mail gestuurd naa de webmaster met de vraag of er hier een prikbord zou kunnen komen.

    als gescheiden ouder loop je vaak tegen zaken aan, dat je misschien denkt; kon ik hier maar eens met iemand over praten, of om raad vragen, die in hetzelfde schuitje zit.

    zo ik dus ook.

    er zijn genboeg mensen waar ii mee kan praten, maar ik vind dat prettiger met iemand die zich erin herkent, dat praat iets makkelelijker.

    ik heb gisteren dus een mail teruggekregen van de webmaster dat er dus sinds gister een prikbord is geplaatst.

    ik hoop dat ik hier zal vinden waarnaar ik toch wel een beetje op zoek ben.

    ervaringen delen, luisteren, mijn eigen hart luchten.

    hopelijk blijf ik hier niet te lang alleen op dit bordje.

    samen praat toch iets makkelijker, hè??

    groetjes nicole

  • jolo

    hee Nicole,

    Kwam je toevallig tegen op deze site waar ik niet thuishoor want ik ben niet gescheiden. Ik heb wel een aantal gescheiden vriendinnen dus ik ken wel de problemen en heb van dichtbij verschillende keren meegemaakt hoe een scheiding

    het leven ( en de psyche ) van kinderen beinvloedt, dat vind ik verschrikkelijk.

    Ik hoop dat het met jou kids goed gaat…

    Zo, nou ben je niet meer alleen op het forum.

    groet, Jolo

  • nicole

    Hoi Jolo,

    Leuk dat je reageerde.

    En tja, waarom zou jij hier niet welkom zijn?

    Ik denk dat iedereen die hier een positieve bijdrage kan leveren, hier welkom zou zijn.

    Aangezien jij ook mensen kent die gescheiden zijn, weet je dus ook wat het met zich meebrengt, en misschien kun je hier eens af en toe (mocht je dat willen) anderen een hart onder de riem steken.

    En ja, het gaat gelukkig nu na hele zware jaren steeds beter met ons.

    Maar toch loop ook ik geregeld tegen zaken aan, dat ik denk; dat zou ik nu eens met een “lotgenoot” willen delen, of hier eens lezen hoe anderen er mee om gaan.

    Ik denk en hoop dat we elkaar hier dan kunnen steunen en helpen om elkaar erdoor heen te slepen.

    Misschien zou je je vriendinnen eens kunnen zeggen van dit prikbordje.

    Groetjes Nicole

  • Nanda

    Hoi,

    Ik ben Nanda sinds 3 jaar gescheiden later weer geprobeerd met mijn ex, maar weer mislukt en woon nu (tijdelijk) met mijn dochter van vier bij mijn ouders.

  • Nicole

    Hoi Nanda,

    Welkom hier op dit prikbordje.

    We zijn nog maar met met weinig, maar hopelijk worden het er meer.

    Jammer dat het niet meer gelukt is met je ex, en je weer (tijdelijk) bij je ouders woont.

    Wel lief van ze dat ze jullie opvangen.

    Kan de kleine er een beetje mee omgaan dat papa en mama niet meer bij elkaar zijn?

    En kun je het zelf een beetje een plaatsje geven?

    Groetjes Nicole

  • Nanda

    Ja hoor, het is een paar weken rumoerig geweest hier, maar gelukkig is de rust wedergekeert en kunnen we onze gang weer gaan.

    Ons contact met mijn ex is goed, we hebben dagelijks contact en zijn zelfs nog colega`s.

    Maar de pijn is er niet minder om natuurlijk…