Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar wonen de kinderen??

  • Nicole

    Mijn vraag is eigenlijk; bij wie van de ouders wonen jullie kinderen eigenlijk?

    Zijn er ook bij die bij allebei wonen, zeg maar om de week bij de andere ouder?

    Mijn kinderen wonen alle 3 bij mij.

  • stella

    mijn kinderen blijven bij mij wonen …

  • Nanda

    Hier ook bij mij… (1 kind)

  • Marrigje

    Mijn idee, en dat van de kinderen, is dat ze bij mij blijven wonen.

    Mijn soon to be ex wekt nu de indruk dat hij weer hier wil wonen, en dat ik weg moet gaan. Hij zal dan voor de kinderen zorgen.

    Daar denk ik toch anders over. Ik blijf lekker zitten waar ik zit. En in geen geval gaan de jongste bij hem wonen.

    Ik vind een ouderwetse omgangsregeling van eens in de 14 dagen een weekeinde op dit moment een prima regeling. Hoe minder, hoe beter.

    Maar ik zal de kinderen het contact met hun vader niet ontzeggen. Die hebben gewoon recht op om hun vader te zien.

    Groetjes

    Marrigje

  • Clodis

    Mijn dochter blijft ook bij mij, maar ze kan papa wel vaak zien als ze dat willen

  • Daisy mama van Ivan 20-12-2004

    mijn zoontje woont bij mij !!! gaat om de week een wknd naar zn papa toe, althans IS De bedoeling maar die lamme vent weigerd te betalen en als t m niet uitkomt belt ie simpelweg af…grrr

  • Sanne

    Mijn kinderen wonen bij mij…..ze zijn nog jong ( 4 en 1 jaar ) en ik durf de verantwoording echt niet bij hun vader te leggen om voor ze te zorgen…

  • Monique (Yom/Jolijn/Myrthe)

    Ik weet niet, ik ga er vanuit bij mij. Maar ik heb het ze niet officieel gevraagd