Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw hier,

  • Marrigje

    Hallo Allemaal,

    Mijn man is 7 weken geleden vertrokken( nee 8 bijna) om een weekje tot zichzelf te komen, natuurlijk moest hij dat niet alleen doen, maar daar moest hij bij geholpen worden door een meisje dat 24 jaar jonger is dan hij.

    Na een aantal weken van mij aan het lijntje houden, en steeds bozer worden op mij, was voor mij de maat vol. Dus heb ik afgelopen dinsdag de scheiding in gang gezet, en krijgt hij, volgende week hoop ik, de deurwaarder op bezoek.

    Hij is momenteel erg aan het zeuren dat hij met me wil praten, via de mail, en daar heb ik nou ff helemaal geen zin in.

    Het enige waar ik me heeeel erg veel zorgen over maak, is de financiele kant van de zaak. Waar ik woon is grote woningnood, dus ik wil het liefste met mijn 5 kinderen blijven zitten waar ik zit, en mijn man uitkopen. Alleen, ik heb nog geen baan kunnen vinden. Omdat we een eigen huis hebben heb ik geen recht op uitkering, ja ik kan het huis opeten, maar dat zie ik niet zitten.

    Ik wil uit proberen te vinden hoeveel ik nodig heb(per maand) om hem uit te kopen, waarschijnlijk heb ik maar iets van een ton nodig, dus niet eens zo heel veel. Dat zou me toch moeten lukken???

    Als introductie heb ik wel genoeg gewauwelt.

    Hoop veel van jullie te leren, en steun te vinden hier.

    Groetjse

    Marrigje

  • Nicole

    Hoi Marrigje,

    Welkom hier op dit bordje.

    Wat zit jij in een rotsituatie zeg.

    Je man een weekje tot rust laten komen, en dan merken dat er een ander (ook nog een stuk jonger!!!) bij betrokken is.

    Ik kan me je boosheid heel goed voorstellen.

    En tja, wat het huis betreft.

    Moelijk hoor, daar kan ik je niet bij helpen of adviseren.

    Heb zelf geen koopwoning gehad toen ik gescheiden ben.

    Misschien dat anderen je hier kunnen helpen.

    Enneh, je wauwelt maar zoveel je wilt. ;)

    Heel veel sterkte gewenst.

  • Marrigje

    Hoi Nicole,

    Bedankt voor je welkomswoord:)

    Ik ga me maandag bij de bank laten uitrekenen hoeveel ik nodig heb om hier te kunnen blijven wonen, inclusief de lening voor het uitkopen (ik ga uit van een ton)

    Randstad heeft beloofd hun best voor me te doen. En ik werk ook nog als gastouder, en eventueel ga ik dingen combineren.

    Nu moet ik eerst het hoofd boven water zien te krijgen, en vandaaruit kan ik gaan zoeken naar een functie die beter bij me past (of meer betaald)

    Mooiste zou zijn als ik met 20 uur werk, en een paar oppas kinderen het zou redden,dan heb ik nl ook nog tijd voor mijn eigen kinderen.

    Groetjes

    Marrigje

  • Nicole

    Goeiemorgen,

    Jij bent er ook al vroeg bij zeg.

    Ik lag al wakker vanaf 4.00 uur!!! :?

    Je werkt, lees ik net, ook als gastouder.

    Ik heb echt heel veel respect en waardering voor je, dat je zoiets doet!!!!!

    Mijn 2 jongsten gaan namelijk sinds 1,5 jaar ook naar een gastgezin.

    Zonder hun was ik helemaal ingestort, toen het effe niet meer ging met me.

    Doordat mijn dochters geregeld een weekend naar ze toe gaan, kan ik weer effe mijn batterij opladen, en er daarna weer helemaal voor ze zijn, die weken erna.

    Groetjes Nicole ;)

  • Marrigje

    Lekker, nog een vroege vogel hier.

    Ik was om 3uur wakker, heb een tijdje tv gekeken ( mijn redding de tv en video)

    Omdat mijn jongste gisteren om half zes al in slaap viel, werd hij natuurlijk ook om half zes wakker:)

    Doordat de kinderen de hele dag om me heen zijn, en vooral de groten is lastig, heb ik alleen de nacht om dingen op een rijtje te zetten, en te reflecteren op wat er gebeurd. Helaas resulteert dat in slapeloze nachten.

    En dan kruip ik maar achter de pc, en ga mailen, en posten op een forum.

    Groetjes

    Marrigje

  • willemijn

    ik heb vandaag via een vriendin deze site gekregen en ben blij dat er zoiets is, dat je met elkaar over dingen kunt praten en zodat het duidelijk voor jezelf wordt wat je moet doen en waar je bij na moet denken, ik ben sinds september vorig jaar officeel gescheiden maar aan deze site heb je wel veel aan geeft je moed om door te zetten. bedankt dat deze site op poten is gezet