Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inboedelverdelen ..

  • Stella

    konden jullie daar makkelijk over eens worden ??

    gr stella

  • Sanne

    Heel makkelijk..

    Hij mocht van mij alles meenemen..behalve de spullen van de kinderen en mijn eigen dingen…alles is verder vervangbaar dacht ik..

    Hij heeft alleen al het apparatuur meegenomen en de auto…ik mocht de rest houden…

    Maar nu moet ik ook zeggen dat het mij echt niet kon schelen..voor mijn part had hij alles meegenomen…wat ik zeg..dat is vervangbaar…er zijn altijd wel mensen die nog wat over hebben of iemand kennen die nog iets heeft staan.

  • Nicole

    ik was op huwelijkse voorwaarden getrouwd, dus we hadden alles al geregeld.

    maar ook al was dat et het geval, dan nog had ie destijds de helft mee mogen nemen hoor.

    kijk, ik wou ook dat als de kids bij hem kwamen, ze niet in een leeg huis zouden komen.

    ik vind het ook wel een beetje aan de situatie liggen, eerlijk gezegd.

  • Sanne

    Ligt inderdaad ook aan de situatie..mijn ex en ik waren niet getrouwd en we hadden ook geen samenlevingscontract of wat dan ook..

    En we hebben het er al jaren over gehad hoor..dat als we oot uitelkaar zouden gaan dat hij van mij alles mee mochtnemen..behalve mijn eigen dingen uiteraard maar dat is logisch…en ik moet nu ook zeggen nu ik er zo aan denk..dit is ook het enige waar we geen conflict over hebben :D Dus toch nog iets positiefs over mijn “scheiding”

  • Bert

    Hoi Stella,

    Om tot een eerlijke boedelverdeling te komen, heb je een neutrale partij nodig.

    Meer weten? kijk op: www.boedeltaxateur.nl

    Groet Bert