Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Moet het toch even kwijt,

  • jos aalders

    Ik moet dit toch maar even kwijt.

    Hoe komt het toch: dat er zoveel clubjes, verenigingen, stichtingen zijn die het zelfde doel voor ogen hebben maar niet met elkaar voor dat doel willen gaan.

    Onbegrijpelijk is dit voor mij, voor ons, maar ook buitenstaanders valt het op en zeggen waarom werken jullie niet samen.

    Ja dat vroeg ik mij acht jaar geleden ook al eens af: toen ik een grote stichting benaderde en vroeg of zij ook wilde mee doen aan de fietsactie die ik door nederland ging doen, en omdat wij voor het zelfde ideaal strijden dacht ik dat moet toch kunnen.

    Nou dat viel dus heel erg tegen, ik kreeg geen respons omdat ik deze actie op eigen initiatief was begonnen, en geen lid was ?

    Dan vraag ik mij toch af: wat is belangrijker het lidmaatschap, of het doel.

    Ik vond het doel belangrijker en ben mijn gang gegaan, en fietste 16500 km door nederland om handtekeningen op te halen voor de rechten van het kind, zo ook het recht op beide ouders,grootouders en familie!

    Nu acht jaar later, en vele actie?s verder is er in dat opzicht nog steeds niets veranderd blijkt wel weer.

    Ze schermen hun toko af , willen met niemand samen werken, keuren zelfs de actie?s af die wij als familie4justice voerde!

    Dan gaan wij ons toch af vragen, wat zijn hun belangen?

    Nu ook weer,40000 handtekeningen voor Gelijk gezag bij geboorte/Co-ouderschap iets dat wij op de sloffen zouden kunnen halen als iedereen ook mee zou doen.

    Maar nee ook hier weer dat vreemde gedrag, door niet samen te willen werken.

    Maar wij gaan als familie4justice gewoon door en wie zich aansluit is welkom!

    Want wachten tot ieder clubje/stichting etc eerst de onderlinge strijden etc te boven zijn, dat gaat ons te lang duren,

    We gaan gewoon door en blijven zeker niet stil zitten!

    Er zijn al teveel jaren verloren gegaan, aan deze onderlinge strijden/haantjes gekibbel etc.

    Wij werden al door diverse oud-leden van vader/moeder/groot- ouder bewegingen gewaarschuwd dat dit onderlinge gekibbel/gezeur etc zou gaan komen, nou wij helpen ieder uit hun dromen, wij zijn geen haantjes maar rechtvaardige kippen die verder willen en zullen gaan.

    Zonder onderling gekrakeel /gekibbel, zonder haantjes gedrag bij ons is ieder gelijk.

    Mits zij zich ook aan de regels van de familie houden!

    Tot zolang gaan wij dan toch maar door met onze veelal ludieke klim, en bezetting acties om de 40000 bij elkaar te krijgen.

    Maar geven de hoop niet op.

    En blijven hopen dat men nu ook eens gaat inzien:

    DAT SAMEN STERK OOK BETER WERKT .

    Ik moest dit toch maar even kwijt, in de stille hoop dat er alsnog samenwerking tot stand zal komen.

    NOG EEN KEER DEZE OPROEP :

    Dus beste Medelanders, Medestrijders (ters), Ouders, Grootouders en Families dit is de kans om echt eens iets samen te doen.

    Voor alle kinderen, ouders, grootouders en families voor een beter recht op familieleven ook na een (echt) scheiding.

    Besef ook dat als wij de 40000 niet halen,wij waarschijnlijk niet meer serieus genomen worden door de politiek.

    Zet je trots opzij, denk niet enkel aan jezelf, maar aan en in het ALGEMENE BELANG .

    Dit is misschien die kans, waar wij al jaren op hopen.

    DUS HELP MEE :

    http://groups.msn.com/Familie4justice/naar1miljoen.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=1823&LastModified=4675573831560788378

    Print het Burgerinitiatief hier uit en stuur het op

    Mvgr

    Jos Aalders

    Burgerinitiatief : Gelijk Gezag Co-ouderschap

    Rietgansplein 23

    6883-DT Velp gld Tel. 026-844 0431

    E-mail: j.aalders5@chello.nl www.familie4justice.nl

    http://groups.msn.com/Familie4justice/_whatsnew.msnw

  • Ad

    War dacht je van eigen initatief ? Nederlanders weten altijd alles zo geod, dat ze liever zelf beginen dan zich aan sluiten bij een ander die net eventjes anders denkt