Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scheidingskosten

  • levis

    Ik wil dus graag scheiden, maar weet eigenlijk niet hoe te beginnen. Heb vandaag verschillende telefoontjes gepleegt voor info en om nu maar eindelijk eens knopen door te gaan hakken. Maar de kosten lopen wel aardig op om alles voor elkaar te krijgen. Een van de redenen dat ik wil scheiden is oa de financiele shit waar we iedere keer in belanden en dat ik het zo strontzat ben om niet te kunnen zwemmen maar ook zo ontzettend je best moeten doen om niet te verzuipen. Nu zijn de gemiddelde kosten 2100 euro. Dat geld heb ik op dit moment echt niet. Na verkoop huis wel, maar nu ben ik al blij als ik de boodschappen van het weekend in huis kan halen. Zijn er ook geen goedkopere manieren waarbij je toch alles goed geregeld kan hebben?

    Groet lianne

  • Ad

    Een verklaring omtrent het vermogen (ofwel bewijs van onvermogen) aanvragen bij de gemeente

  • ella

    bewijs van onvermogen ,henb ik ook ..

    als het huis verkocht is moet je als nog kosten wel zelf betalen ,maar dan ben je nu f gered..

    of afspreken dat je eindrekening krijgt als huis verkocht is met advokaat ?

  • simon

    je kan je huis wel verkopen, maar eerst moet je de advocaat betalen, zit nu op 2400 euro en ben er nog lang niet