Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek datingsite waar ik gratis contacten kan leggen

  • Danielle

    michael schreef:

    >

    > www.knuz.nl ziet er geweldig uit, heeft veel leden, veel

    > mogelijkheden en is inderdaad helemaal gratis. En alle

    > profielen zien er serieus uit.

    >

    > Wat is het exacte email-adres van IncrediDate? En heb je je

    > persoonlijke email-adres daar in je profiel gezet? Misschien

    > in een beetje veranderde vorm?

    .com is het adres van IncrediDate. Zie dat het wat verandert is en dat het nu onderdeel van Yahoo is. Maar idd ik gebruikte des tijds een hotmail adres en in je profiel zet je dan zoiets neer als hete meel of zo. Je kunt je gewoon eerst simpel inloggen zonder al teveel bloot te geven en daarna (naast eerst andere profielen te hebben bekeken) je eigen aan te passen.

    Suc6

  • Nicole

    En alle profielen zien er serieus uit

    @@Laat je niet in de maling nemen, vrouwen zijn soms net zo erg als mannen als het op besodemieteren aankomt. Je kan pas zeggen dat er iets serieus uit ziet als je de persoon hebt ontmoet, hebt leren kennen en eerder niet.

    De meeste sites zitten vol met oplichters die het niet zo bedoelen zoals ze schetsen in hun profiel.

  • michael

    Bedankt.

  • Lotte

    neem eens een kijkje op de gratis datingsite Floxtar: http://www.floxtar.com

  • ronald

    Gratis dating begint op Relatiefront.nl – de gratis datingsite van Nederland en Belgie. Singles ontmoeten kan hier op een annonieme en betrouwbare wijze.

    Sindskort is Relatiefront.nl toegankelijk op je mobiel, Iphone of PDA. Geen sms achtige fake, maar gewoon inloggen met je mobiel in je gratis account. Je kan zowel vanachter je pc/laptop of je mobiel je account in. Singles vinden kan nu overal op elk moment van de dag.

  • Bas

    Relatiefront is niet mijn datingsite nauwelijks leden met fake profielen en een site met een erg hoog aso gehalte en veel werklozen mijn voorkeur gaat toch echt uit naar knuz.nl

  • Bert

    relatiefront is echt helemaal niks geen leden hoog aso gehalte, je zou eens moeten kijken op knuz deze site heeft wel genoeg leden

    en is echt helemaal gratis een aanrader maar relatiefront is veel fakers niet doen

  • sjef

    ik zoek gratis contac met vrouwen

  • Anne-Mieke

    Probeer de kroeg eens….