Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

praatgroep

  • a

    ik ga bij mijn man weg na 25 jaar te zijn getrouwd,hij is er kapot van,maar ik ben een paar keer vreemd gegaan,want ik heb contakt met een man….Eerst was ik bevriend met hem,maar ik werd verliefd op hem,en het is wederszijds….maar goed,wat ik bedoel te zeggen,als eentje vreemd gaat,lijkt mij dat het dan tussen de twee niet goed zit,want anmders word je n iet zomaar verliefd….Natuurlijk kan het altijd gebeuren,maar bij ons is er al zoveel gebeurd,wel erg voor onze kinderen…Wacht nu op een woning,zal nog wel erg moeilijk worden,liefs mij.

  • miranda99

    Ik wil ook in een praatgroep of met andere mailen.

    Ik krijg het niet rustig in mijn hoofd.

    claudia_aalders@hotmail.com

  • I.M. 33

    Ook ik heb en luisterend oor en advies via mail of telefoon nodig.

    Ik man 33 jaar uit Haarlem

    titi77@hotmail.com

  • annawil

    ik zoek een praat groep omgeving zaandam

  • ontspanning

    Goedenmorgen lezers

    Ik lees hier berichten over mensen die behoefte hebben aan een praatgroep voor mensen die in scheiding liggen .

    Misschien is het een goed idee om zelf een praatgroep op te starten ?

    Ikzelf lig ook al een tijd in scheiding na een lang huwelijk (vreemdgaan partner) en ik merk dat ik ook de behoefte heb om met andere mensen te praten en ervaringen/tips te delen om hier beter door te kunnen komen

    Misschien hoor ik van jullie ?

    Ik hoop op vele reacties op mijn oproepje.

    Groetjes en tot mails dan ?

  • Theo58

    Ik zoek ook een praatgroep om na de scheiding een nieuwe sysp te kunnen maken. Wie heeft er tipd????

  • siemvb@ziggo.nl

    Hoi,

    Ik lig op dit moment in scheiding na een huwelijk van 21 jaar, van de en op de andere dag is hij vertrokken.

    Ik heb nog 4 thuis wonende kinderen die allemaal nog op school zitten.

    Graag zou ik wel willen praten met mensen hoe het nu allemaal verder moet.

    Groetjes monique

  • siemvb@ziggo.nl

    Hoi,

    Wie is voor mij een luisterd oor want ik weet het niet meer, heb veel lieve vriendinnen maar die hebben ook een eigen leven.

    Mijn kinderen wil ik ook niet altijd op zadelen met verdriet (mijn oudste is 20 en 16 en twee van 13).

    Groetjes monique

  • siemvb@ziggo.nl

    Ja ik zou dat ook heel graag willen maar weet waar ik moet beginnen.

  • Marina291068

    Hallo, 3 weken geleden vertelde mijn man dat het over was na bijna 9 jaar, dat hij al maanden een ander had. Mijn wereld stortte helemaal in, mijn maatje, mijn steun en toeverlaat, mijn rots in de branding, de liefde van mijn leven, ik ben hem kwijt. Mijn kinderen hebben al jaren geen contact met hun biologische vader, ze hebben ruim 8 jaar mijn man als hun vader gezien, gebruiken (niet officieel) zijn (onze) achternaam. Ik kan het geen moment uit mijn hoofd zetten, de gedachte dat hij nu bij een ander is. Ik heb dit alles totaal niet aan zien komen, er waren wel spanningen maar waren bezig met grote plannen waardoor de spanningen opgelost zouden zijn.Ik dacht dat we gelukkig waren met elkaar, hij heeft al maanden mij gewoon doen geloven dat we aan ons toekomst bouwde, leek nog steeds erg gek op mij te zijn maar dit alles was schijn, een toneelstuk. Ik voel me erg alleen, heb steun van mijn ouders en zus maar die voelen niet wat ik voel, die zijn boos op hem voor wat hij ons aandoet (het treft niet alleen mij maar ook mijn kinderen, hoelang zal hij er voor de kinderen zijn. Ze zijn niet echt van hem en hij start een nieuw leven met een ander. Hoelang gaat dat goed, zit zijn nieuwe vriendin over een paar maanden nog op zijn niet biologische kinderen te wachten? Als je van iemand houdt dan kan je ook gaan houden van zijn/haar kind maar als dat kind niet biologisch van hem/haar is en dus ook niet de gene van hem/haar heeft, lijkt dat me erg moeilijk. Het gaat niet helemaal probleemloos met mijn kinderen en daarom is het nog moeilijker voor mij. Ik heb hem niet meer om tegen aan te leunen, om mijn verhaal kwijt te kunnen, om samen naar een oplossingen te zoeken. Ik moet het verder alleen gaan doen, ervaringen opdoen van anderen zal mij misschien kunnen steunen, mensen die dit niet hebben meegemaakt kunnen niet voelen wat ik doormaak, hebben zelf hun leven en dat wil ik niet belasten maar weet niet of ik dit wel allemaal alleen aan kan. Ook het feit dat ik maanden belazerd ben maakt het moeilijk, kan ik ooit weer iemand vertrouwen?