Ik ben na jaren van samenwonen en ondertussen ook kinderen in 2000 getrouwd. op Huw. Voorw.

Mijn huis verkocht en samen een nieuw huis gekocht.

Toen begon de ellende. Er werden rekeningen niet betaald etc. Gevolg een aantal vorderingen via uitspraken rechtbank op beide namen. Gevolgd door een loonbeslag alleen bij mij okt. 2004.

Huis werd verkocht, huurwoning betrokken en problemen stapelden zich op.

Mijn (inmiddels) ex vrouw vertrok en liet mij met onze beide zonen (toen 17 en 20) achter. Ook met de schulden.

Ik heb toen (2006) de echtshceiding aangevraagd. Eindelijk na 7! zittingen werd de door mijgevraagde voorlopige voorzieningen toegewezen.

Na nog 5 zittingen werd de echtscheiding uitgesproken.

Ik zat met een totaal van 153.000 euro aan loonbeslagen.waardoor ik netto 432 euro per maand overhield. De huurwoning stond nog steeds op beider namen. Daarom kreeg ik ook bij de deurwaarder niet voor elkaar de norm aan te passen.

Ondanks mijn vragen aan de rechter ons naar een notaris te vwerwijzen voor de boedelscheiding werd alleen de echtscheiding uitgesproken.

Jongste kind was inmiddels 18.

Mijn alimentatie eis werd afgewezen, mijn ex toverde een loonbeslag tevoorschijn van 3200 euro. Totaalbedrag. Mijn ex partner heeft een inkomen van 2300 euro netto per maand. Dus dat loonbeslag was met 2 maanden geschiedenis.

Rechter vond dit voldoende om geen draagkracht te zien.

In hoger beroep gegaan.

Zelfde uitspraak.

Door mijn hoge beslagnorm, kon ik de huur niet betalen. Gevolg ik werd dakloos met mijn 2 zonen.

NU heb ik eindelijk weer een woning en hou 1000.07 euro per maand netto over. Loonbeslagen lopen nog.

Talloze keren is geprobeerd de boedelscheiding te regelen.

Ex partner laat niets van zich horen.

Ik blijf echter wel betalen middels het loonbeslag.

Na heel veel zoeken, bellen en schrijven heb ik het grootste deel van de loonbeslagen en de vonnissen waarop deze zijn gebaseerd weer in huis. Ik had niets meer, immers werd uit mijn woning gezet en alles verdween in de container.

NU wil ik wel eens wat gedl van mijn ex partner zien.

De recthbank heeft nu al 3 keer de zaak opgeschoven omdat mijn ex partner niet thuis geeft en ik niet alles kan aantonen. Ik heb niet van elk beslag een vonns en een overzicht van wat ik inmiddels betaald heb.

Dat komt omdat deurwaarders slechts dossiernummers geven met ofwel de gehele betaling owfel met wat er nog openstaat en wat er wel is betaald inmiddels.

Met de vonnissen op bedie namen kom ik er niet. Immers ik betaal buiten de teogewezen hoofdsom ook de kosten, rentes etc.

Dus ben nog steeds druk aan het schrijven en bellen met de diverse deurwaarders om eindelijk alle overzichten te krijgen.

Op mijn verzoek om ook bij haar loonbeslag te leggen krijg ik als antwoord dat ik bij haar kan vorderen en de deurwaarders geen zin hebben om ook bij haar aan te kloppen.

Als ik niet het totale plaatje bij de rechtbank neer kan leggen, loop ik volgens mijn advocaat het risico dat de rechter uitspraak doet op wat er wel is, en ik de verdere bedragen niet meer kan eisen in de toekomst.

Ook loop ik het risico dat ze de WSNP ingaat. Ben ik dan na 3 jaar de klos???

Ik heb nu zo'n 123.000 euro betaald en wil wel alles terug van haar.

Kan ik met desnoods 1 vonnis op bedie namen en het bewijs dat ik alles betaald heb middels een deurwaarder op grond van dat vonnis bij haar gaan cashen??

Vervolgens met andere vonnissen hetzelfde???

Het zijn vonnissen uit 2004 en later.

Mocht ze dan de WSNP ingaan dan is elk volgend vonnis een nieuwe schuld toch?? Dan wordt ze dan toch uit die WSNP gezet???

Dan kan ik middels loonbeslag krijgen waar ik recht op heb. Of zie ik dat verkeerd???