Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp gevraagd

  • nb36

    Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt, en mijn partner verteld dat ik wil scheiden. Mijn partner heeft waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis, en ik kan het vallen en opstaan niet meer opbrengen. Jarenlange lichamelijke agressie en uiteindelijk is dat gestopt maar de geestelijke mishandeling is misschien nog wel erger. Ik heb 2 kleine kinderen. Goede vrienden en naaste familie weten het inmiddels, niet alles, wel veel. En ondanks dat men niet alles weet staat men met dat kleine beetje informatie al achter mijn besluit. Laat staan als ze het volledige verleden weten…….

    Ik ben doodsbang voor het hele traject, maar ik weeeeet dat ik NU door moet zetten. Ik wil het ZO SNEL mogelijk gedaan hebben. Hij ook. En dat is ook maar beter want vandaag is het zo voor hem en morgen weer anders. Hoe sneller hoe beter. Zaken als woonruimte enzo zijn op te vangen gelukkig. Eerst die scheiding. We hebben wel een koophuis. Nu wil hij via online scheiden gaan scheiden. Is het in 6 weken gedaan. Heeft iemand daar ervaring mee, en bij welke instantie kan ik dan het beste zijn ?

    Het huis zal niet in 6 weken verkocht zijn, is dat een probleem voor de scheiding ?

    1001 vragen heb ik,,,,,,hopelijk kunnen jullie mij wat helpen. Het gaat er voor mij om dat het zo snel als kan geregeld word.

  • Gezamenlijk-scheiden

    Stel dat jullie het eens zijn over het feit dat jullie huwelijk ontbonden moet worden, dat jullie willen scheiden. En er is overeenstemming over hoe gezamenlijk bezit en vermogen verdeeld gaat worden. Wanneer dit het geval is, kun je overwegen om te scheiden via Gezamenlijk-Scheiden.nl.

    De opzet van Gezamenlijk-scheiden.nl is dat je zelfstandig, met ondersteuning, de scheiding kan doorlopen. Hierdoor kan het scheiden relatief snel en goedkoop verlopen. Kijk voor meer informatie eens op de website van gezamenlijk-scheiden.nl.

  • info@scheidingweb.nl

    Goede middag,

    Het kan inderdaad heel snel geregeld worden en ook online is dat geen probleem, wel is het zaak dat alles heel duidelijk op papier komt vooral voor later is dat veel prettiger.

    Online scheiden is een optie maar voor hetzelfde geld heb je een scheiding met begeleiding, waarin niets vergeten word en er ook enige nazorg aanwezig is.Ik zou u daar graag mee willen helpen om alles in goede banen te lijden en het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.

    Neem gerust even contact op om het een en ander gratis door te spreken.

    www.scheidingweb.nl

  • Henk_de

    Hallo,

    Ik ben zelf gescheiden door minimale bemiddeling. Wanneer je het eens bent over de belangrijkste zaken is dit geen probleem. Je hebt nl. een advocaat nodig om voor de rechtbank je huwelijk te ontbinden.

    Meestal is geld de bottleneck. Alimentatie en verdeling van de bezittingen (of schuld - ivm het huis).

    1 belangrijke tip. Leg alles goed vast. Je zult het nu misschien nog eens zijn en in goede harmonie met elkaar om kunnen gaan.

    Naar verloop van tijd zul je verder van elkaar af komen te staan (eigenlijk ook de bedoeling) en dan zullen dingen veranderen en zullen er ook wrijvingen ontstaan.

    Hoewel de aanleiding om te scheiden niet bij mij lag ben ik wel heel blij met de uitkomst.

    Succes met het verdere verloop en hopelijk heb je wat aan mijn tips

    Henk