Hallo Allemaal,
Mijn man is 7 weken geleden vertrokken( nee 8 bijna) om een weekje tot zichzelf te komen, natuurlijk moest hij dat niet alleen doen, maar daar moest hij bij geholpen worden door een meisje dat 24 jaar jonger is dan hij.
Na een aantal weken van mij aan het lijntje houden, en steeds bozer worden op mij, was voor mij de maat vol. Dus heb ik afgelopen dinsdag de scheiding in gang gezet, en krijgt hij, volgende week hoop ik, de deurwaarder op bezoek.
Hij is momenteel erg aan het zeuren dat hij met me wil praten, via de mail, en daar heb ik nou ff helemaal geen zin in.
Het enige waar ik me heeeel erg veel zorgen over maak, is de financiele kant van de zaak. Waar ik woon is grote woningnood, dus ik wil het liefste met mijn 5 kinderen blijven zitten waar ik zit, en mijn man uitkopen. Alleen, ik heb nog geen baan kunnen vinden. Omdat we een eigen huis hebben heb ik geen recht op uitkering, ja ik kan het huis opeten, maar dat zie ik niet zitten.
Ik wil uit proberen te vinden hoeveel ik nodig heb(per maand) om hem uit te kopen, waarschijnlijk heb ik maar iets van een ton nodig, dus niet eens zo heel veel. Dat zou me toch moeten lukken???
Als introductie heb ik wel genoeg gewauwelt.
Hoop veel van jullie te leren, en steun te vinden hier.
Groetjse
Marrigje