ik heb 2 weken geleden een advokaat van onvermogen aangevvraagt ,moest nog met bewijsstukken .
je haald op het gemeentehuis bij sociale zaken een evelop met daar in een brief wat je moet aanleveren.
je neemt zoekt alles bij elkaar (je copieerd je suf )en neemt het weer mee naar het gemeentehuis ,je krijgt een stempel en leverd dat allemaal in bij je advokaat die stuurd het op en met een week had ik het rond ,wel moet ik na de verkoop vd woning het geld terug betalen 9als je meer dan 7000 nog wat hebt moet je nml zelf betalen…
heb jij kids anne??
gr ella
ps ik zag ook erg op tegen alle geregel ,en moet het allemaal allleeen doen terwijl man scheiden wil
Tip : koop een schrift en draag dat altijd bij je (ik heb hem standaard in me tas zitten ,ik schrijf er werkelijk alles in op ..en streep weg wat je gedaan hebt ..
zo zit alles in je schrift ik kon nml op een gegeven moment niet meer slapen omdat me hoofd zo vol zat. alles liep doorelkaar in mijn schrift kon ik alles ordenen ,sloeg savonds het schrift dicht en kon rustiger slapen..
sterkte ..