een gesprek aangaan met de vader?????
ik heb het al een paar aangegeven , maar hij wil en mag niet met me praten van zijn vrouw.
mijn hulpverlener van jeugd zorg en de case-manager hebben allebei met hem gepraat, maar hij vind dit het beste voor de kinderen.
dan komen ze volgens hem tot rust.
terwijl ik en jegdzorg hem al meerdere malen hebben verteld dat de kinderen juist heel verdrietig zijn, en hem missen, hem graag wilden zien.
maar nee hoor, die ruggegraatloze dweil denkt alleen maar aan zijn eigen hachie en dat van zijn bazige vrouw.
hij hoopt dat als ze kinderen groot zijn ze dan naae hem toe komen.
nou, ik kan je een ding al vertellen, Goh…….
mijn oudste dochter van 10 wil hem nu al helemaal niet meer te zien, omdat ze veel te bang is dat ie haar weer in de steek laat.
ze durft haar vader niet eens te woord te staan om hem te vertellen wat dit alles met haar doet.
terwijl ze aan de andere kant heel graag van haar af wil praten, en hem laten weten hoe ze zich voelt.
mijn jongste dochter miste hem zo, dat ik op een bepaald moment maar gewoon onaangekondigd naar hem toe ben gegaan.
ze is alleen naar binnen gegaan, en hij is zonder een woord te zeggen zo weggelopen, en op datzelfde moment heeft zijn vrouw haar weer naar buiten gestuurd.
mijn dochtertje was ontroostbaar.
ze hebben ook nog een halfzusje, die ze ook niet mogen zien, zelfs geen foto van mogen hebben, zodat ze weten hoe ze er uit ziet.
hij was toen we nog getrouwd waren, en toen ie zijn vrouw nog niet kende, de beste vader die ze zich maar konden wensen.
dat vertel ik mijn kinderen ook altijd als ze me wel eens vragen wat voor vader hij was toen hij nog bij ons woonde.
hij was er altijd voor ze, ze kwamen op de 1e plaats.
ik had een postnatale depressie na de geboorte van de jongste, en hij heeft zoveel met ze gedaan toen, nam ze altijd mee op sleeptouw.
ik snap gewoon niet dat een man zo kan veranderen door een nieuwe partner.
ik vind dat je onvoorwaardelijk voor je kinderen moet kiezen.
maar ik stop er mee nu, ik voel alweer dat ik emo word.
dus Goh, ik heb echt alles gedaan wat in mijn vermogen lag om de kids weer in kontakt met hun vader te laten komen.
maar noch ik of hulpverleners dringen tot hem door.