Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

twijfels

• no name

ik heb al jaren twijfels of ik wel of niet moet scheiden, om de paar weken hebben we ruzie om niks bijzonders mijn man is erg jaloers aangelegt en alles wat ik doe is fout. al kijk ik alleen maar naar een andere man.

hij mag met iedereen praten, lol maken, enz enz,ik wil gewoon graag rust hebben

we hebben twee volwassen kinderen en een huur huis, ik wil graag blijven wonen hier en denk niet dat hij weg gaat. want koppig is die ook.

mijn vraag is dan ook of iemand weet wie er recht heeft om er te blijven wonen als het er op aan komt. gr van een twijfelaaar

• Kinderen Eerst

Bij twijfel niet in halen, dat is het enigste wat ik je bij twijfel kan adviseren.

Niet doen dus, wees er eerst zeker van en praat er met je kinderen eens over.

• no name

met mijn kinderen heb ik het er al uitgebreid over gehad, die vinden dat ik gewoon de knoop moet door hakken.

maar ik vind het moeilijk, maar ik weet ook niet precies waarom nog steeds bij hem ben.loop er dagen aan te denken wat het beste is maar kom er nog niet uit.

groetjes