Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vaderdag

• nicole

Ik wil de vaders hier onder ons, die nog wel kontakt met hun kinderen hebben, een fijne vaderdag wensen, compleet met ontbijt op bed en wensjes. :)

Geniet er lekker van, het is jullie gegund. ;)

Voor de vaders die hun kinderen niet mogen zien van hun ex, of hun kind(eren) op welke wijze dan ook hebben verloren, wens ik jullie heel veel sterkte op deze emotioneel zware dag.

Ook al kan ik verder weinig voor jullie betekenen, ik denk aan jullie en geef jullie hierbij een virtuele knuffel. ;)

liefs van nicole

• Ad

Dank je Nicole het beurt me wat op.

Ik zie de kinderen ook niet meer en kreeg vandaag allerlei rotmailtjes van mn ex, die door financiele problemen even over de rooie is gegaan. Ook een belletje van haar vriend, dat ze dus echt over de rooie is. Alhoewel ik hem haat omdat hij met de spaarcenten van de kinderen zijn schulden heeft betaald, vind ik het toch aardig van hem dat hij de moed heeft gehad om me even bij te praten over de problemen

• Stella

hier 2 kindjes met werkjes van school en een kadootje van mij ..maar papa komt niet opdagen

• mama

Stella, wat ontiegelijk sneu voor je kindjes zeg:(:(

En wat zal jij je ook rot voelen……(to je kids bedoel ik dan)

Gr,Cindy.

• Ad

Dat zou ik nou nooit over mnhart krijgen heb tranen in mn ogen voor ee kindjes Ik weet hoe hard ze eraan kunnen werken

• Ad

Toen we pas gescheiden waren had mn oudste (toen 10 of 11) alle blaadjes met kooktips van Albert Heijn verzameld en er een lintje doorheen gehaald> “Hier een kookboek voor je” Zei hij

• Jos Aalders

Heel triest, deze vader zou ik graag eens willen aanspreken op zijn onverantwoordelijke gedrag. Klaag hem aan voor psychische kindermishandeling/verwaarlozing.

En nu wat gaat er met de werkjes gebeuren?

Ik zou zeggen bewaar ze goed, en wrijf het onder zijn neus als hij komt.

En laat hem dit bericht ook maar eens lezen.

Wat een hufter zeg, om deze kinderen zo in de steek te laten, met werkjes die ze met liefde maakten.

Gr jos familie4justice strijd voor rechten en plichten,want ouderschap stopt niet bij een (echt)scheiding. Ouder blijf je voor de rest van je leven, en dus ook verantwoordelijk!

• mama

Mijn oudste heeft op school wat voor opa gemaakt.

Ik had school opgebeld met de mededeling dat ‘'papa’' al een paar maanden ‘'spoorloos’' is en of ze wat voor opa mocht maken.

Mijn eerste gedachte was ook dat ze gewoon wat voor ‘'papa’' zou maken en het dan voor hem bewaren,maar dat zou ze dan niet begrepen hebben.

En nu heeft ze het dus voor iemand met liefde gemaakt die nooit zijn (klein) kind(eren) in de steek laat.

Gr,Cindy.