Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oproep televisieprogramma

• jorgen

Scheiden? TV programma helpt!

Gaat u definitief uit elkaar, of is er nog twijfel? Hoe moet het met de kinderen? Wie krijgt wat, wie gaat verhuizen en hoe regelt u het financieel? Een mediator met een team deskundigen staat voor u klaar. Voor u een kans om - ondanks alles ? deze fase in uw leven zo goed mogelijk af te sluiten. En u geeft het goede voorbeeld voor anderen. Meer weten? Mail naar: scheiden@endemol.nl

Of bel: 0297 351661

• A. No Name

Nou, ik ben niet een type die dat via de tv wil regelen.

Ik bedoel….niet iedereen hoeft de ins en outs te weten van wat wij regelen, waarom we uit elkaar zijn, waar ik weer opnieuw ga beginnen qua woning, met hoeveel ik rond moet komen in de maand….kortom…..ik ga deze was niet buiten hangen.

Misschien zijn er mensen die zich er juist wel in kunnen vinden, maar ik laat mijn beurtje wel voorbij gaan.

Succes met het programma, Jorgen!

• jorgen

.. ik kan mij aarzeling voorstellen. Misschien helpt het als de geboden hulp gratis is? Scheiden is duur! En je krijgt natuurlijk de beste en meest complete adviezen. Mensen die meewerken aan dit soort programma's komen er vrijwel altijd beter uit.

Maar je moet het wel durven. En je toekomstige ex-partner ook.

Misschien als laatste uitdaging? Shocktherapie? Ritueel om het huwelijk in stijl af te sluiten? Wie weet wat het programma voor jou kan betekenen.

Denk er nog eens over. Ik ben te bellen op 0297 351661.

Met vriendelijke groet,

Jorgen

scheiden@endemol.nl

• Ad

Kan het og smakelozer ?

• Ad

Aanvulling: verdiene over de rug van mensen die al zoveel verdriet hebben

• nicole

zeker zelf nooit gescheiden?? :?

anders zou je hier niet zo luchtig over doen.

• jorgen

luchtig?! In tegendeel!

Het spijt mij als ik die indruk wek…

En: ja, ik heb de nodige ervaring met echtscheiding… Ik weet dus ook wat er allemaal (extra) mis kan gaan. Niemand is - als het goed is - ooit ervaren genoeg om alles zelf goed te regelen. Daar zijn professionals voor. Dankzij het programma zullen kijkers wel beter geinformeerd raken.

Ik kan mij goed voorstellen dat niet iedereen staat te popelen zijn/haar verhaal voor televisie te vertellen. Mijn hoop is gevestigd op die enkeling die de hulp van televisie juist goed kan gebruiken. Meedoen kan helpen de scheiding te verwerken, af te ronden, in één keer iedereen te vertellen dat het is afgelopen en, omdat het proces optimaal begeleid wordt, zou de scheiding soepeler en minder pijnlijk kunnen verlopen.

Als je hoe dan ook niet op televisie wilt, is deze oproep niets voor jou. Maar er zijn mensen die er niets op tegen hebben of zelfs voordelen zien…

Met vriendelijke groet (en sterkte?),

Jorgen