Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

knuppel int hoenderhok

• ik

okee kom maar op ;

ik heb me ex via me advokaat een brief gestuurd dat ik de omgangsregeling opschort..

hij is alkoholist en erg agresief geweest ,is hier dronken heen gekomen met de mededeling me te vermoorden , deuren geforseerd en raam ingeslagen

hij is door de politie mee genomen en heeft een nacht in de cel gezeten.

we zijn net gescheiden en dit is de 4e keer dat er hier politie moest komen.

vraag me eigenlijk af hoe nu verder?

ik voelde me als moeder verplicht deze stap te zetten..

toch hoop ik dat mijn kids hun vader weer kunnen zien in de toekomst maar dan wel dat ze veilig zijn.

• Sanne

Nooit dat ik mijn kinderen met zo'n persoon mee zou laten gaan..

En je hebt gelijk..het is jou plicht je kinderen te beschermen…ik had precies hetzelfde gedaan in jou situatie!

Hoe nu verder?

Ik zou het niet weten..alleen dat ik mijn kinderen niet naar zo'n vader laat gaan.

Ik denk dat de vader van je kinderen zich ernstig moet bewijzen…ik kan me voorstellen dat het vertrouwen in hem weg is, na zoiets te hebben gedaan..

Pff ik moet er niet aan denken dat mijn ex dit zal doen…oke ik heb bedreigingen gehad..ook met de dood en het is tot nu toe alleen bij bedreigingen gebleven..maar de angst zit er soms behoorlijk in..zeker als er alcohol of drugs in het spel is..

Heel sneu voor de kinderen..dat ze zo'n vader hebben..

Echt het is voor mij heel “makkelijk” als een vader de verantwoordelijkheid wil hebben over zijn kinderen..dan mag hij zich ook zo gedragen..en als ik dit lees dan is het ver te zoeken…bah!

Sterkte in iedergeval…en ik hoop voor je dat hij in de toekomst een vader voor je kinderen kan zijn…dit verdienen kinderen niet !