Over een vaderschapstest kan ik je eigenlijk weinig over vertellen,
Toen mijn ex en ik uit elkaar zijn gegaan ben ik met mijn 2 kinderen in het huurhuis blijven wonen.
We waren niet getrouwd, geen samenlevingscontract oid, maar het huis stond wel op beide namen.
De dag dat mijn ex erover begon dat hij het niet meer zag zitten om met ons verder te gaan hebben we veel gepraat, en in iedergeval besloten om die avond maar even niet bij elkaar te zijn..hij zou bij zijn moeder gaan slapen, ik had 2 kinderen ( 1 van ruim 3 jaar en 1 van 2.5 maanden ) dus leek ons dat de beste oplossing.
Echter na een kwartier stond hij alweer op de stoep..en daar had ik dus even geen behoefte aan, en hij weigerde weer te gaan.
Toen heb ik snel wat spullen gepakt voor de kleintjes en voor mij, en ben ik naar mijn moeder vertrokken.
Volgende dag weer naar huis, en verder gepraat..hij wou dus in ons huurhuis blijven, en mijn kinderen en ik moesten maar vertrekken.
dacht het even niet..dus na een hoop gepluis in de papieren van de winingbouw, bleek ik dus het “recht” te hebben om hier te blijven…ookal betaalde hij de huur, het huis stond dus ook op mijn naam.
De kinderen bleven bij mij, en diegene bij wie de kinderen blijven heeft dus het recht om in het huis te blijven.
Als ik jou was zou ik het even nakijken, anders even bellen met de woningbouw hoe het zit..als het dus niet op jou naam staat, heb je waarschijnlijk wel het recht om te blijven wonen..ik neem aan dat de kinderen bij jou blijven?
Het zal wel een hoop gedoe zijn met alles, en ik kan je nog wel een advies meegeven..als je wel gaat scheiden, zorg dat je het in 1 keer goed regelt ( alimentatie etc ) dat kan je straks een hoop gedoe schelen..
Ik heb het niet goed gedaan toen we uitelkaar zijn gegaan, en het is nu haat en nijd tussen ons..daar is ook weer een heel verhaal over te vertellen, maar daar gaat het nu niet om.
Heel veel sterkte en succes !!