ik ben nu 2.5 jaar gescheiden. in het begin ging mijn zoontje, nu 7, graag naar zijn vader en vriendin toe. nu de laatste tijd gaat hij met meer tegenzin naar zijn vader toe. huilen, nachtmerries enz. hij zegt dat hij daar alleen maar straf krijgt. en met de vriendin van zijn vader kan hij niet echt goed opschieten, daar krijgt hij juist straf van. ook mijn ex beaamt dat. ik heb nog een goede relatie met mijn ex dus we praten wel over van alles. mijn ex zegt ook dat mijn zoontje daar onwijs moeilijk is, en bij mij thuis is hij juist zo ontzettend makkelijk. nu de datum aankomt om met zijn vader weg te gaan, beginnen de huilbuien weer. niet kunnen slapen, savonds schreeuwen dat hij niet met papa op vakantie wil…….heb er met mn ex over gesproken. aan de ene kant hebben we zoiets, hij gaat maar mee en aan de andere kant, moet ik mijn zoon nu echt zo met tegenzin mee laten gaan??? als hij huilbuien heeft, klampt hij zich helemaal aan me vast, merk echt dat ie bang is ofzo. maar hij is zo ontzettend gesloten!! ook weet ik dat toen mijn ex en ik nog bij elkaar waren, mijn ex en onze zoon ook al heel vaak ruzie hadden!! wie kan mij helpen!!! ik weet het ff niet meer!!