Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scheiding

• Muis

Hallo,

heb even een aantal vraagjes,

wij willen gaan scheiden en mijn (ex) man heeft aangegeven mee te zullen werken om alles zo snel mogelijk te regelen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

we hebben geen eigen huis wel een huur huis op beide naam waar ik in principe met de kids in blijf wonen

ik wil wel dat hij voor de kids betaald maar niet voor mij ik werk zelf nl ook nog een aantal uur in de week

verder weet ik niet precies wat hij uit het huis wil hebben of bv alleen de auto

en wat betreft een omgangsregeling waarschijnlijk wil die die helemaal niet en als het wel zo is wat is een normale regeling 1x per maand bv

hoe kun je dit zo goedkoop mogelijk regelen veel geld is er nl ook niet

Alvast bedankt!

Muis

(sorrie anoniem ivm eventuele meelezers)

• Anne

Beste Muis,

Je zou even kunnen kijken op http://www.echtscheiding-online.nl/

Je kan via dit advocatenkantoor scheiden voor 675 euro, op voorwaarde dat jij en je ex over alles met elkaar eens zijn. Ik denk dat deze site antwoord op al je vragen zal geven.

Veel succes!

Anne

• Muis

Bedankt hier staat inderdaad al veel informatie op. Ik dacht alleen dat het ook sneller geregeld kon worden dan de 4 tot 6 weken die hun aangeven dit ivm het zoeken van andere woonruimte enz.

Weet iemand dit toevallig?

Groetjes

• Ad

Andere woonruimte zoeken is heel moeilijk. Ikheb ook 4 maanden moeten zoeken