Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat kost een scheiding?

• Wendy mam van Kevin

3500 euro voor 2 personen is dat heel erg duur?

Alles wordt geregeld, ook hypotheek enzo…

• Ad

Nee dat is niet duur.

• ronald

is geld belangrijker dan geluk?als het te duur wordt dan ga je niet scheiden?dus alles gaat om de centen.

• medy

Waarschijnlijk bij een bemiddelaar?Gaat alles via de rechter of? alleen een convenant.bij wederzijds goedvinden?= normale prijs

Bij 2 advocaten gaat het meer kosten! wordt altijd een vechtscheiding

bij mij +ex 17000.–eur

Lees maar eens de prikborden door, dan lees je alle ellende, sterkte

• john

wij zijn van de week gescheiden voor 775 all in kan alleen als je het eens bent

www.echtscheiding.nl succes

• Wendy mam van Kevin

Was dat nou voor een opmerking:?

Nee hoor, ik heb er alleen totaal geen verstand van! Wil gewoon weten of dat niet teveel is…

Ik heb er nu trouwens 1 voor 1500 euro waar alles geregeld wordt!

Scheelt me wel 2000 euro en daar ging het me dus om!

• Pientje_1

Wendy,

ik weet niet of je het via een advo of via een bemiddelaar doet, maar laat wel alles wat vastgelegd is, bij de rechtbank bekrachtigen. Dat kan je later een hoop narigheid besparen.

Pientje

• Angelique

Wij waren in 2003 in totaal 600 euro all in (incl. griffiekosten rechtbank) kwijt via een advocaat in Den Bosch.

Maar we zijn echt als vrienden uit elkaar gegaan, geen ruzie, geen gedoe om geld/goederen en we hadden geen kinderen wel een hypotheek en een zaak. We hadden samen 1 advocaat.

• Johan

Wendy mam van Kevin schreef:

>

> Was dat nou voor een opmerking:?

>

> Nee hoor, ik heb er alleen totaal geen verstand van! Wil

> gewoon weten of dat niet teveel is…

>

> Ik heb er nu trouwens 1 voor 1500 euro waar alles geregeld

> wordt!

>

> Scheelt me wel 2000 euro en daar ging het me dus om!

Beste Wendy,

Je kan wel voor 1500 euries alles geregeld hebben, maar heb je alles dan wel naar je ‘zin’ geregelt ?? En heb je dan wel alles ‘goed’ geregeld??

Wees nou eerlijk…wat kun je nou verwachten voor 1500 € ?

Ik voorspel je nu dat je daar later spijt van krijgt en dan alsnog naar een ‘goede/dure’ advocaat stapt.. En dan zal blijken dat die 1500 € weggegooit geld is geweest..

Met vriendelijke groet,

Johan.

• wilma c

en hoe gaat dat dan als je maar 530 euro per maand verdiend?