Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Alimentatie en samenwonen.

• Beton

Leef sinds Juli gescheiden omdat m'n (ex)vrouw het nodig vond de deur uit te gaan.

Toen kwam ook de aap uit de mouw dat ze een andere vent had ontmoet.

Toen ik begin augustus m'n zoontje terug bracht was die vent aanwezig in haar huurhuis.

Ik dacht dat hij op visite was of zo maar het ging me opvallen dat hij wel erg vaak op visite was.

Ook bleef zijn motorfiets zeer regelmatig s'nachts voor de deur staan (gezien door mensen uit de buurt en door mij).

Ik krijg sterk de indruk dat ze samenwoont met deze vent, zeker na opmerkingen van m'n zoontje dat die gozer bij “mama woont”.

Ik heb haar met deze feiten geconfronteerd maar zij ontkent dat ze samenwoont.

Deze vent heeft een vaste baan en dus een inkomen, ik voel er dus niets voor om

Partner alimentatie te gaan betalen.

Maar hoe bewijs ik een en ander?

Wie weet hoe ik dit aan moet pakken?

• Ad

via advocaat en rechtbank laten uitzoeken. Ze kunnen bij de gemeentelijke administratie e.e.a. opvragen en de ex en die partner oproepen als getuigen

• Johan

Ad schreef:

>

> via advocaat en rechtbank laten uitzoeken. Ze kunnen bij de

> gemeentelijke administratie e.e.a. opvragen en de ex en die

> partner oproepen als getuigen

Dat lijkt mij geldverkwisting… Dan kun je het net zo goed aan je ex geven, dan heeft je kind er ook niet iets aan..

Ze zullen heus niet bij elkaar ingeschreven staan…

Ik zou eerst zelf verder gaan met het onderzoek, probeer te achterhalen waar die motormuis woont, misschien kun je met aan de hand van zijn ‘brommerkenteken’ achter zijn woonadres komen… informeer daar bij zijn buren.. mogelijk kom je er achter waar hij werkt.. informeer daar… maak het hun zo moeilijk mogelijk.. Uiteindelijk zullen ze dan hopelijk toegeven om rust te vinden.

1 Tip : ‘gebruik’ je kind niet als informatiebron… Dit werkt ten aller tijde in je nadeel.

Met vriendelijke groet,

Johan

• beton

Weet dat hij in Den Haag “woont”, zit (of zat) in onderhuur bij iemand.

Werkt sinds zeer kort bij een installatiebedrijf bij ons in de gemeente.

Het lijkt me heel sterk dat hij op en neer rijd tussen Den Haag en zijn werkplek.

De bedrijfsbus staat ook bijna dagelijks voor de deur van m'n ex.

De opmerking van m'n zoontje was volkomen spontaan, ik ben er ook niet verder op doorgegaan.

Ik wil niet dat hij een instrument word om elkaar het leven zuur te maken.

Bedankt voor de tips, zal het binnekort naar voren brengen bij de advocaat.

• Johan

Je zou eens bij de verhuurder waar hij onderhuurt kunnen informeren en eventueel schermen met het feit dat onderhuur niet toegestaan is.. Mogelijk wordt hierop de motormuis aangesproken met het verzoek om te vertrekken.. Misschien schrijft hij zich dan officieel in bij jou ex.. ben jij van de PA af..

Anderszijds kun je ook bij zijn werkgever in jou gemeente te rade gaan… probeer helder te krijgen dat je op zoek bent naar waar hij ingeschreven staat. Daar wordt binnen dat bedrijf zonder meer over gesproken.. misschien wordt het motormuis dan te heet onder de voeten en zal hij zich officieel laten inschrijven bij minnie mouse….

Succes en sterkte… Laat je niet gek maken.. maar bedenk weldat dit weleens lang zou kunnen gaan duren.. En ook de onderlinge relatie tussen jou ex en jou onder druk kan zetten…..laat je niet uit de tent lokken !!!

Greetzzz

Johan.