Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uw unieke levensverhaal

• henk

Hallo mag ik mij even voorstellen mijn naam is henk.

Ik ben bijna afgestudeerd als mental-coach.

En ik schrijf levensverhalen, uit te geven voor prive gebruik .uw biografie-levensverhaal wordt dus in boekvorm uit gegeven, met een beperkte uitgave ,meestal twee of drie stuks voor uitsluitend prive gebruik voor u of uw kinderen.

Waarom een levensverhaal: Ik ben zelf gescheiden en woon inmiddels weer samen .

Ik heb dus mijn eigen biografie , omdat ik vindt dat mijn kinderen eenzijdig opgevoed worden , en mijn kinderen sterk beinvloed worden door mijn ex vrouw.

Die hun waarden en normen overnemen , door de opvoeding van mijn ex vrouw.

Ik wil er even bij vermelden dat ik een redelijk contakt met de kinderen heb.

Maar de reden dat wij zijn gaan scheiden daar willen ze op dit moment nog niets over horen.

Thema,s die ik in mijn boek heb behandeld zijn : levensfases, opvoeding , hoe ik mijn leven heb beleefd, verliefdheid, jeugd, Nieuwe doelen, bewustwording ,Hoe ga ik om met een nieuwe partner ,

Wat heb ik door dit alles bereikt, met een biografie : eerlijkheid bewustwording,

Meer begrip voor mijzelf en anderen meer inlevingsvermogen , enz.

Voor info voor uw levensverhaal uit te geven in boekvorm kunt u bellen

voor de kosten Tel 06 13616837 Ik kom zelf uit enschede.

Alle gesprekken worden vertrouwelijk behandeld.

• Ad

of gewoon de “nieuwsgierige buurman” ?