Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vergoeding

• luuk

Mijn huidige vriendin is enige tijd geleden gescheiden naar een relatie van 14 jaar, waarvan zij de laatste 2 jaar door haar ex man bedrogen is.

Indertijd is een echtscheidingsconvernant opgesteld.

Nu is het zo dat haar ex man zich dikwels niet aan de afspraken houd zoals die in dat convernant zijn vastgelegd, vooral niet met het terug brengen van de kinderen op zondag avond.

Ook wil hij de eind afrekening van het gas en de elektra niet betalen, dit is echter geen groot bedrag maar voor mijn vriendin(die om gezondheidsredenen partime werkt) is het een bedrag wat ze echt wel kan gebruiken.

wat kunnen we doen?????

• Danielle

Enige simpele, maar nooit leuke antwoord… advocaat inschakelen. En heel veel sterkte en succes gewenst.

Groetjes Danielle

• luuk

Maar als de kosten niet opwegen tegen de baten?Danielle schreef:

>

> Enige simpele, maar nooit leuke antwoord… advocaat

> inschakelen. En heel veel sterkte en succes gewenst.

>

> Groetjes Danielle

• Danielle

Sowieso is het verstandig om wat tegen het continu niet nakomen van het convernant iets te doen, want het is niet alleen vervelend voor jezelf, maar het leverd ook stress op voor de kids. En als je dan daar toch mee bezig bent kun je dat andere verhaal ook aankaarten bij de advocaat. Scheelt je denk ik zomaar eens in de kosten. Tja, en als dat dan allemaal niet tegen de kosten opweegt, dan valt er denk ik verder niet veel aan te doen.

Groetjes Danielle