Als ik voor mijn echtscheiding een advokaat van onvermogen gebruik en ik krijg na de uitspraak allimentatie en misschien ook wat cash moet ik dan de advokaat van onvermogen terugbetalen?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet hangt ervan af of je een voorlopige toevoeging krijgt of een definitieve… over het algemeen zal de raad voor rechtsbijstand vragen bij aanvraag hoeveel de opbrengst waarschijnlijk zal zijn in geval van winst en aan de hand daarvan kijken of je wellicht achteraf wel zal kunnen betalen… in dat geval zal je een voorlopige toevoeging krijgen en zal de raad achteraf kijken hoeveel je hebt gekregen en hoeveel je nog zelf bij moet betalen…
Spaartegoeden en vermogen worden ook meegeteld in de toekenning van de gesubsidieerde rechtsbijstand.. immers heb jij voldoende op de bank staan om zelf te betalen dan moet ej dat ook gewoon… Er zijn daar bepaalde grenzen voor.. kijk eens op www.rvr.org of zoek bij postbus 51 onder gesubsidieeerde rechtsbijstand..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?