Tegenwoordig is het steeds vaker gebruikelijk dat mensen verder weg gaan verhuizen na het vinden van een nieuwe partner… iemand ontmoeten die aan de andere kant van het land woont is nu eenmaal via internet zoveel makkelijker geworden..
Ik ben het er ook niet mee eens dat van te voren goede afspraken maken zou betekenen dat je het ernaar gemaakt hebt.. ik denk dat dat gewoon verstandig is… dan voorkom je dat je op een later moment als de zaken wellicht wat lastiger lopen vor een probleem komt et staan….
Ik ben getrouwd op huwelijkse voorwaarden.. das net zoiets… en toch echt niet omdat we denken te gaan scheiden… of omdat mijn lief mij niet kent… of omdat een van beiden het er al naar gemaakt zou hebben… gewoon omdat dat slim en in de toekomst kijken is… Zo zie je Chantal.. mensen kunnen ook wel eens andere redenen hebben om dingen te doen dan hetgeen jij er kortzichtig in terugvindt…
Lavendel… lekker zo doorgaan en goede afspraken maken die naar beider tevredenheid zijn… dat werkt veel beter.. heb je altijd wat om op terug te vallen als er iets voorvalt en dat geeft een hoop rust.. voor jou en hem maar vooral ook voor de kinderen…