Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vader wilt kind niet meer zien!

• Danielle

Hmmmm dat ben jij hier het domme blondje, want het gaat hier om de vrouw waar over geklaagt wordt in ons geval. Want ook biopapa wordt belazert door z'n ex. Niet iedereen is hetzelfde. Zou dus maar eens stoppen met die idiote beschuldigingen en pas oordelen als je de teksten VOLLEDIG leest en navraag hebt gedaan!!!!

• nicol

Jolanda,

Ik wil als eerste zeggen dat ik het heel jammer vind voor jou en je kinderen wat er nu gebeurt in jullie leventje.

Mijn ex heeft 2 jaar terug ook het contact met mijn kinderen verbroken, en idd, je hele gezin word verscheurt door alle emoties.

Als je zou willen, kun je met me in contact komen (door te reageren op mijn berichtje), en kunnen we misschien evt op msn over je situatie praten.

Misschien lucht het op dat je kunt delen, en kunnen we elkaar misschien “helpen” in deze moeilijke periode.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.

Groetjes nicol

• Jolanda

Hoi Nicol,

Kijk hier heb ik wat aan, en ik voel er veel voor om met lotgenoten,zeg maar, in kontakt te komen over bijvoorbeeld hoe jij er met jouw kinderen door heen bent gekomen enz..wat tips kan ik zeker wel gebruiken en waarschijnlijk al heerlijk om mijn hartje te luchten tegenover iemand die weet hoe dit voelt!!!Mijn email adres zal ik nu niet verbergen maar dit is niet het email adres van mijn msn.Wel kun je een mail naar dit adres sturen en dan voeg ik jou toe oke?Echt super fijn, en heel bedankt!

Groetjes Jolanda

• Jolanda

Oeps ik zie dat mijn email adres er niet helemaal bij staat nu!!Ik geef je nu een email adres waar je een mailtje naar toe kunt sturen, maar mijn hoofd email adres geef ik dan daarna oke? zooitje1@chello.nl.

Groetjes Jolanda

• nicol

ik heb je een mailtje gestuurd, hopelijk is ie overgekomen.

groetjes nicol