Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sinterklaasavond

• Beton

Vanavond is pakjesavond.

De kleine is bij m'n ex en ik mis hem nu meer dan ooit.

Sorry voor dit “snotter” berichtje maar had niet verwacht dat deze avond me zo zou dwarszitten.

Ik ga maar naar bed om te proberen te slapen.

• Ad

Beton,

ik zat gister ook even bedroefd te wezen; ik heb er ook 2

• Johan

Hier nog 1…

Een tip ; ga de volgende keer iets leuks doen… lekker in bad, dvd kijken, goed boek lezen.

Als dit je al zo zwaar valt dan hoop ik voor je dat de kerstdagen en oud&nieuw je je kind (eren) bij je hebt…..

Sterkte.

Johan.

• Sleepy

Zoiets is altijd moeilijk… jammer genoeg houdt het gescheiden leven in dat ook dit soort dagen gedeeld moeten worden… Wil je geen slachtoffer worden van dit fenomeen probeer dan zo snel mogelijk te gaan inzien dat het niet gaat om de dag…. maar om de lol die je maakt… en dat kan op elke andere dag net zo goed… Heel veel ouders vieren bv een verjaardag in het weekend zodat het makkelijker is met bezoek… dat is dan nu.. pappa het ene weekend.. en mamma het andere geworden… voor het kind maakt het niets uit… als het maar leuk is bij beiden en beiden proberen het goed met elkaar op te lossen…