Hallo allemaal,
Ik heb net een berichje bij advocatenpb gezet, daarna vond ik dit pb, dus zal de vraag even kopieren en hier neerzetten
————————————————————————————————————————-
Ik heb een vraagje, mijn man en ik gaan uit elkaar, we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen en hebben 2 kinderen. We wonen in een huurhuis.
Op dit moment heb ik geen inkomen, maar per 1 maart heb ik een nieuwe baan, en dus inkomen. Mijn man word morgen uitgeschreven uit dit huis, en hij gaat naar zijn ouders. Ik blijf met de kinderen hier. Kan ik nu al huurtoeslag aanvragen, zonder dat we al officieel gescheiden zijn (daar gata nog wel even overheen)
En hoe zit dat met schulden ed, we hebben ook wat schulden, ik neem aan dat dat ieder de helft is
Een heleboel vragen, maar wat voor mij op dit moment even de belangsrijkste is die van de huursubsidie
————————————————————————————————————————-
Verder zit mijn hoofd nog vol met ander vragen, ga morgen de gemeente bellen en kijken wat ik allemaal moet doen. op dit moment loopt mijn hoofd nogal vol en weet gewoon mijn vragen niet meer, voel me wel even helemaal op :-(