Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik zoek...

• Tientje

…lotgenoten.

Mensen die op het punt staan te willen scheiden maar twijfelen. Er komt zoveel bij kijken, er zijn zoveel vragen, is het de juiste stap…durf ik het aan…hoe moet het met…. etc.

Bestaat er een forum ofzo waar je in contact kan komen met mensen die voor hetzefde dilemma staan als ik?

Het prikbord hier is meer voor de praktische vragen zie ik.

Groetjes Tientje

• ano

Zie je ergens nog een heel heel klein kansje dat het nog wat kan worden tussen jullie ???

• Johan

Zo ja…

Al is het kansje nog zo klein.. GA ER VOOR !!

Geloof me, een scheiding heeft alleen maar verliezers…

Met vriendelijke groet,

Johan

• ano

En echt een nieuwe relatie is binnen no time weer exact hetzelfde

• geanna

www.ouderalleen.nl kent vele lotgenoten

Groet,

Geanna

• Mirjam

Hallo Tientje,

weet niet of er een forum is. Het twijfelen en niet weten wat je hier/daar mee aan moet etc. is allemaal normaal, hoort erbij en vindt vanzelf zijn weg. Ik heb zelf 24 jaar geleden mijn scheiding in gang gezet, ging ook op gegeven moment twijfelen, heb toen de hele procedure tijdelijk stopgezet voor een half jaar, daarna doorgezet. Je wilt niet voor niks een scheiding…………Weeg alles tegen elkaar af, vraag je af waarom je wilt scheiden (zet desnoods op papier, het een en ander). De argumenten waarom je wilt scheiden-BLIJVEN-worden alleen erger. Je komt op een gegeven moment vanzelf tot een besluit, echt. En natuurlijk is het niet makkelijk, maar je wordt ook zoveel sterker en zelfstandiger en misschien gelukkiger. Het kost allemaal heel veel tijd.

Sterkte,

Mirjam