Ik wil effe iets met jullie delen…………..
Ik ben 2 keer gescheiden, en jammer genoeg moeten ervaren dat allebei de nieuwe partners van mijn exen vreselijk jaloers zijn op mij (weet tot op de dag van vandaag nog niet waarom), en dat normaal contact ook al die tijd onmogelijk is geweest.
Hun nieuwe partner hebben mij altijd als bedreiging gezien, terwijl ik herhaaldelijk heb verteld dat dat niet nodig was, maar goed.
Ik heb sinds een paar weken een partner, en ik zie nu hoe het ook kan.
Ze zijn (net als ik met mijn laatste ex) als vrienden uit elkaar gegaan, en ik ben vandaag met ze en hun kids naar Hellendoorn geweest.
Mijn vriend had zijn kids eigenlijk dit weekend niet, maar had al wel tijd geleden met zijn ex afgesproken samen een keer met goed weer naar het pretpark te gaan met de kids.
Ze belde eergister op (hij was dus toen dat weekend bij mij) of ie mee wou gaan.
Mijn vriend dus in tweestrijd, wou mij graag zien maar ook zijn kids natuurlijk.
Dus ik heb voorgesteld om mee te gaan, mits zijn ex dat ook wou.
Aangezien we elkaar sowieso wilden leren kennen, hebben we dus besloten het te doen.
Ik heb en gigantische dag gehad, hadhet niet willen missen.
Een ongelooflijk leuke meid, ze is gewoon zomaar heel blij voor ons.
Waarom ik dit met jullie wil delen is alleen om te laten zien dat het dus ook anders kan, en er gelukkig niet altijd haat en nijd hoeft te zijn na een scheiding, ook niet tussen de ex en nieuwe partner van de ander.
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die zo goed met elkaar om gaan.
Ik ben hier in ieder geval heel erg blij mee, voor ons, maar ook voor de kids.
Groetjes nicol