Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verjaardag

• chantal

Hallo,

Mijn ex is morgen jarig. Hij viert deze dag ook zijn verjaardag. Ik heb voor de kinderen al een kadootje gekocht en ze hebben een tekening gemaakt voor hem.

Hij heeft nog niets van zich laten horen of hij de kinderen komt halen. Moet ik hem nu bellen wat hij doet, of afwachten?

• ik

Hallo Chantal,

Ik heb niet echt een antwoord voor je, ligt er ook een beetje aan hoe jullie met elkaar omgaan denk ik en of je hem zo kunt bellen. Als jullie ‘normaal’ contact hebben, zou ik denk ik gewoon even bellen en vragen.

Maar waarom ik eigenlijk even reageer, is dat ik je een pluim wil geven.

Op al deze prikborden tussen zoveel ellende en zwartmakerij vind ik je berichtje een verademing.

Dit vind ik een voorbeeld van een moeder die vanuit haar kinderen denkt…

Ik hoop dat alles naar wens gaat en dat je kinderen een gezellige verjaardag zullen hebben. Hoe het ook loopt, jij hebt je best voor je kinderen gedaan en meer kan niemand verwachten!

Groetjes en veel geluk.

• Johan

Beste Chantal,

Ik sluit me helemaal bij ‘ ik ’ aan.. :)

Je mag trots zijn op jezelf.. Was je mijn ex maar..;)

Greeetzz… Johan.

• Vriend

hallo Chantal.

Ik weet niet hoe jullie uit elkaar gegaan zijn,en daar heb ik ook niks mee te maken.

Maar als jullie het zo kunnen doen, samen in goed overleg,ga zo verder!!, heel goed van je…….zo word iedereen er beter van.