Hallo allemaal! Ik ben nieuw op deze prikpagina en heel erg gelukkig getrouwd en 2 schatten van kids. Ik ben op deze pagina terecht gekomen omdat mijn broer gescheiden is en wij als famillie vinden dat hij enorm genaaid wordt (sorry voor dat woord…) Schulden worden volledig aan hem overgelaten en er is geen ruimte om zijn kind iets vaker te zien. Alles wordt afgewogen en van haar kant ook dingen verzwegen zoals het bezit van een auto terwijl ze er wel 1 heeft enz. Het laatste wat er is gebeurd is het volgende;
Mijn moeder is 8 jaar geleden overleden en kort na haar overlijden zijn mijn broer en ex-schoonzus getrouwd waarna ze ook snel zwanger werd. Nog voor het kind 2 jaar werd zijn ze al gescheiden en was ze ook eigenlijk gelijktijdig zwanger van haar nieuwe vent. Nu de scheiding een feit is wil ze aanspraak doen op de erfenis van mijn moeder en denkt daar ook recht op te hebben. Ze heeft bij de bank gewerkt waar mijn vader bankiert en heeft daar het saldo gezien (ze noemt het ook in haar “verzoek”), en schendt dus daarmee haar beroepsgeheim. Nu heeft ze daar geen recht op omdat mijn ouders een testament hebben gemaakt met daarin een uitsluitingsbeding voor aangetrouwden, god zij dank!! Nu is mijn vraag, wie heeft dit soort geterroriseer ook meegemaakt en hoe ben je daarmee om gegaan?