Hoi,

Zo kort mogelijk: Gescheiden 2 kids.

Bezoeksregeling nu: vrijdag-zaterdag, andere week vrijdag-zondag.

Vakantie: regel het zelf maar ik moet werken ! (terwijl ik ook 5 dagen schooltijden werk!) Nooit meedenken in welke vorm dan ook (bv oppas zoeken)

Nu hebben we co ouderschap (op papier want in praktijk werkt dit niet qua tijd, maar toen besproken) maar om hem dat voordeel te gunnen van eenouderkorting e.d. Eigenlijk vind ik dat ie daar geen recht (meer) op heeft gezien hij altijd mij overal voor laat opdraaien. Kinderen opstookt tegen mijn nieuwe vriend, waardoor kinderen niet meer naar papa willen (is ook niet mijn bedoeling dus ik loop maar te “sussen” : meent papa niet enz enz.)

Na dat er weer een telefoongesprek uit de hand liep en hij de hoorn er weer opgooide !, besloot ik maar weer eens later die week te bellen voor een afspraak s'avonds zonder kids om een en ander rustig door te bepraten, (wéér mijn initiatief!!) daar hebben we besproken dat ik zou nadenken hem dat voordeel co ouderschap te laten behouden (op papier) en een andere bezoekregeling afgesproken, (gewoon om het weekend)

Nu: Heb ik hem verteld dat ik niet langer de co ouderschap wens door te laten gaan (omdat hij geen een vakantie extra oppas wil verzorgen, nooit meedenkt met problemen, ik niet meer mag bellen als er bv een kind ziek is (is toch mijn probleem, kan ik toch vrij nemen !!! !?) dus… nou drama: kon de gemaakte afspraken op mijn buik schrijven ging NIET meer door (alsof co ouderschap te maken heeft met bezoekregeling?)

Ik wil nu de bezoekregeling toch omzetten naar om de week, hoofdzakelijk om rust te creeren voor mijn kinderen en voor mij zelf, de meningen zijn verdeeld, vlgs mijn advocaat maak ik goede kans te winnen, wat denkt u, (ik heb geen zin meer om weer het initiatief te nemen en weer te bellen of dit niet “normaal” uitgesproken kan worden, gezien het feit hij mij de laatste keer tussen de deur “plette” omdat hij boos was…

Graag uw visie….

ps excuus voor dit lange verhaal…