Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek datingsite waar ik gratis contacten kan leggen

  • michael

    Ik zoek datingsites of andere websites waarmee ik gratis contacten kan leggen. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die pas gescheiden zijn met dezelfde vraag.

    Ik vind het niet erg als ik als gratis lid zelf geen echte berichten kan sturen aan andere leden. Ik vind het genoeg als de betalende leden mij een bericht kunnen sturen met daarin hun email-adres.

  • Ad

    chat.lycos.nl

    hyves

  • michael

    Bedankt. Weet iemand er nog meer misschien?

  • mieke

    knuz, lexa en relatieplanet

    de laatste twee kun je voor betalen hoeft niet je kunt alleen geen priveberichten verzenden

    netlog staat bekent als vriendensite maar er komen ook relaties uit voor

    succes met je zoektocht

  • Danielle

    Mijn favoriet (die ook een relatie opleverde) IncrediDate. Wel engelstalig, maar zat nederlandstaligen te vinden.

  • michael

    Bij Lexa moet je toch wel betalen om berichten te kunnen lezen?

    En kun je bij IncreDate ook gratis contacten leggen?

  • Danielle

    michael schreef:

    >

    > Bij Lexa moet je toch wel betalen om berichten te kunnen lezen?

    > En kun je bij IncreDate ook gratis contacten leggen?

    Bij IncrediDate kan dat al moet je wel heel creatief zijn. Hebben wij ook gedaan met succes hihihi.

  • michael

    www.knuz.nl ziet er geweldig uit, heeft veel leden, veel mogelijkheden en is inderdaad helemaal gratis. En alle profielen zien er serieus uit.

    Wat is het exacte email-adres van IncrediDate? En heb je je persoonlijke email-adres daar in je profiel gezet? Misschien in een beetje veranderde vorm?

  • mieke

    kijk ook eens op netlog daar komen ook veel relaties uit voort

    is gratis je betaald alleen als je er foto's op wilt zetten

  • michael

    Netlog, ja misschien zit ze daar. Maar lastig dat je daar niet kunt zoeken op wel of niet roken en zo.