Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

omgangsregeling.

• Anne-Miek

Vader en moeder gaan scheiden. Keuze vader, Vader wil graag zijn kinderen buiten dat ene weekend in de twee weken ook een, liefst twee avonden per week zien/verzorgen. Hij haalt en brengt ze. Nu zegt zijn advocaat dat een rechter dit niet goed zal keuren. Dat klonk me zeer ongeloofwaardig in de oren. Kan iemand me hier iets over zeggen?

bvd

• petra

als hij het voorsteld aan de rechter en zijn ex dan is er wel een kans dat het lukt zijn meer mensen die hetzo hebben geregeld snap zijn advocaat niet want meestal willen die wel op zo'n verzoek ingaan en het bespreekbaar maken

• Danielle

Rare advocaat

• Anne-Miek

Dat vond ik dus ook! Vandaar mijn vraag hier. Als je de kinderen daar blij mee maakt, en het is bij de moeder in te passen is het toch oke? Er is toch niet echt een standaard regeling wat de omgang met de kinderen betreft? En wat als de moeder het niet wil? Lijkt me dat het belang van de kinderen bij de rechter ook voorop staat.

Bedankt voor jullie antwoord.