Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Speciaal voor de vaders ..........

• Nicol

Jammer genoeg gebeurt het nog te vaak dat moeders hun ex weg houden bij hun kinderen, om vrij lullige redenen, bijv. jaloezie, wraak, of gewoon om hem effe “lekker” dwars te zitten……..

Die vaders wens ik onwijs veel kracht en sterkte om komende zondag door te komen.

Hetzelfde wens ik natuurlijk alle kinderen die hun vader niet mogen zien, om wat voor reden dan ook.

Ik vind dit hartverscheurend, en jammer genoeg heb ik zelf ook een zware dag zondag, aangezien mijn ex 3 jaar geleden heeft besloten het contact te verbreken met mijn kinderen, en mijn meiden dan ook al maanden tegen vaderdag opzien.

Maar goed, dit effe terzijde verder.

Lieve groetjes Nicol

• daantje

Sorry hoor,,maar de moeders dan??Die geen rode cent ka krijgen??Omdat papa geen geld schijnt te hebben maar wel een nieuwe auto,motor , pc en weet ik wat nog allemaal kan kopen.Die hun afspraken niet nakomen en de kinderen op lopen te jutten??????????

Iedere scheiding is persoonlijk en vaak is er stront aan de knikker,..maar om nu speciaal de vaders een hart onder de riem te steken vind ik erg kortzichtig!!

• E.R.

Dus als je als vrouw geen centen (genoeg) krijgt is dat reden genoeg om de kinderen bij de vader weg te houden?

Daar heb je niet alleen de vader mee maar oo k de kinderen!

Egoistisch gedrag van mamma dus, de juiste weg is om een advocaat te nemen en de alimentatie berekening over te doen, mar laat de kinderen er buiten.

• petra

en als die berekening er wel is en hij betaald niet en vertrekt met de noorderzon naar het buitenland om vervolgens niks meer van zich zelf te laten horen ben je dan ook een rot wijf als je via de rechter de omgang stop laat zetten.

• E.R.

Nee dan niet, maar dat heb ik ook niet gezegd.

In het geval van vertrekken met de noorderzon van vader wenst hij waarschijnlijk ook geen contact met z'n kinderen.

Het gebeurt helaas vaker dat vader wel contact wil blijven houden met de kinderen maar de moeder de kinderen misbruikt als drukmiddel om centen los te peuteren van pa.

Dat vind ik wel schandalig.

• Danielle

Hier een papa die voor het eerst sinds maart z'n kids weer mag zien en ja, gelukkig op vaderdag :-D

Hij's alleen zelf reuze bang dat ze niets voor hem gemaakt zullen hebben gezien de hele rel die er in maart en daarna is geweest. We zullen zien, ik denk dat het wel mee zal vallen.

Fijne vaderdag en heel veel sterkte voor de papa's zonder :-S

• daantje

Toevallig laat ik mijn kinderen gewoon naar hun papa gaan…goed van mij he???Ik wil hun hun vader niet ontnemen..ookal is hij een waardeloze @!#$ op dit moment!!

Wel een motor en veel meer andere zaken kopen…en dat belangrijker vinden dan kleren voor zijn kinderen..nou nou wat een held.

Ik heb mij over hem heengezet..hij doet maar..en mijn kids hoeven er niet de dupe van te worden…maar ik blijf het een waardeloze zak vinden…dusss bij deze wil ik alle mama's die ook met zo'n @!#$ getrouwd zijn geweest heel veel sterkte toewensen en zeggen dat je de moed niet moet laten zakken,hij is het niet waard.

(sorry voor mijn taalgebruik maar ik kan het niet anders omschrijven!!)

• Henk

Waar 2 kijven hebben 2 schuld. Jij behoortt voor mij nu tot de categorie vrouwen die de ex-man het leven zo zuur mogelijk proberen te maken vol met afgunst (Motor). Bah! Misschien moet je zelf eens gaan werken of meer werken voor de kleren van je kinderen!

Vroeger was je verliefd op hem en met hem getrouwd. Misschien heb je hem zelf wel zo gemaakt!

• Kees

Hallo Henk

Lees jij in het verhaal van daantje dat ze wel of niet werk, waarom dan weer het vooroordeel van zoveel mannen dat vrouwen niet werken, leef je wel in deze tijd.

En de ex heeft ook zorgplicht voor de kinderen van daantje en dan als je een goede vader bent dan gaan je kinderen voor een motor of wat dan ook, althans is mijn mening, weet dat er weinig vaders zo over denken, maar dat is mijn vooroordeel weer wat ik vaak genoeg mee maak ook in mijn omgeving van hoe kan ik of wel minder of wel helemaal onder de ka uit komen.

• daantje

Dank je henk…en ik maak verder mijn ex niet zwart…hier kan dat want niemand kent mij hier..ik maak hem ook niet zwart tov mijn meiden.