Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Speciaal voor de vaders ..........

• Henk

Ik had wel iets genuanceerder mogen reageren op jouw verhaal (excuses) maar toch er zijn er teveel waar het wel op slaat. Helaas.

Verder vind ik het wel een goeie dat je “zegt” dat je hier op deze site eens even lekker je gedachten kan laten gaan. Lekker anoniem. Zo had ik het nog nooit eerder bekeken..:D. Tenminste dat maak ik uit je woorden op.

• daantje

Thanks.Ik snap wel dat er overal veel gedoe is als er gescheiden gaat worden…ik reageerde ook best vel met mijn eerste posting..(moest het ff kwijt).

• wil

Waarom de omgang stop laten zetten als hij toch niets van zich laat horen?

De vader van mijn kids is ook ineens naar het buitenland en betaalt niets en heeft mij met grote schulden laten zitten maar hij is en blijft de vader van de kinderen…………….

• petra

daar zit nog een heel verhaal achter maar daar heb ik geen zin om hier op in te gaan

• Belle

Nou ik bekijk het van 2 kanten als er gescheiden word omdat b.v een huwelijk alleen nog maar bestaat op papier en er verder niks meer is dan hebben beide ouders recht op een normale omgang met de kinderen.

De kinderen mogen nooit als wapen gebruikt worden om je ex partner te pakken te nemen want de grootste verliezers zijn de kinderen zelf.

Maar er is helaas ook een andere kant.

Wat nu als de vader al maanden lang achter de rug van zijn gezin een vriendin erop na houd.

Het klinkt raar maar alles verliep normaal in dit gezin er waren geen spanningen of andere grote problemen.

Totdat het grote geheim uitkwam en de moeder besloot te stoppen met dit huwelijk omdat ze het de vader al een keer eerder vergeven heeft.

Vader maakte het zijn gezin onmogelijk mishandelde de moeder in het bijzijn van de kinderen en viel het gezin lastig waneer het hem uitkwam.(en nog veel meer wat ik hier nog niet vertellen kan)

Zo erg dat de kinderen zelfs bang voor hem werden en zelf aangafen niks meer met hem te maken willen hebben.

Wie is in dit geval de boosdoender ???juist de moeder omdat dan ineens gezegt word ze stookt de kinderen op tegenover de vader.

(De kinderen zijn 14 en 17 jaar en kunnen zelf heel goed kiezen wat ze willen )