Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom voel ik met K..T

• Rob

Ik heb zelf de stekker eruit getrokken na 17 jaar samen te zijn geweest, 10 jaar getrouwd twee heerlijke kids. Ik was op, kon mezelf niet meer zijn en was diep ongelukkig. Nu 4 maanden verder mis ik zo vreselijk die arm om me heen, ik wil ook wel eens janken maar in je eentje is dit echt niets. Mis me kids, mis genegen en geborgenheid. hoe lang gaat dit nog duren ???

Moest het even kwijt…

Rob

• yolanda

Hoi Rob

Dit heeft tijd nodig.spreek uit ervaring…het is een proces waar je door heen moet.En waarom zou je niet huilen.het lucht op .ja ik weet wel waarom je mist dan juist die arm.die je troost..weet het.scheiden is niet alles,maar alles komt goed.heus.

sterkte en een knuf van Yo

• Rob

Jolanda,

Weet ik ook wel dat het goed komt maar de eerste maanden ging het allemaal lekker en voelde me goed, was vrolijk en ontspannen en kon alles aan.

Maar ik kan me nu niet zetten tot leuke dingen, alles is grijs.

Maar bedankt voor je reactie..

Rob

• yolanda

Hoi Rob

De eerste tijd ben je ook met andere dingen bezig.het geregel wat een scheiding met zich meebrengt.Nu komt je lijf tot rust en dan komt het gemis.Ik hoop wel voor je dat je kids ziet.Ik weet heel goed wat je voelt.

Yolanda

• Rob

Yolanda,

De kids zie ik zeker en dat is ook erg prettig, Ik weet dat ik er doorheen moet maar soms lijkt er geen einde aan te komen en er met mensen over te praten die niet direct zijn betrokken geeft een prettig gevoel. thx (geef je email)??

Rob

• yolanda

Hier is mijn email,Rob.Laat eens wat van je horen.

Gr.Yolanda

• Rob

Yolanda,

Check je mail even.

Rob