Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mensen hoe lang duurt het voor ik iets weet

• sonja

hoi mensen heb een probleem mischien dat jullie er antwoord op hebben

het probleem is dat ik drie weken geleden me huis ben uitgezet door me ex

wij hebben samen even veel recht op die woning alleen omdat ik met minder jarig kind leef heb ik wat meer recht

nu heeft me advocaat kort geding aan gevraagd maar hoe lang kan dat duren ben hopeloos kan nergens meer terecht en niemand die je helpt ik wil me woning in maar hij heeft de sloten vernieuwd

nu zeg de woningbouw dat ze er niks mee kunnen moeten we zelf oplossen

wie heeft heir snel antwoord op groetjes sonja

• melody

Hangt af wanneer de rechtbank tijd heeft, maar moet vlgs mij lukken binnen twee weken, is toch urgent

En jullie hebben beiden rechten? was je getrouwd en hoe lang waren jullie samen

Tot aan de uitspraak van de rechter moet je het samen zien uit te houden?

Hij mag maar zo jou de toegang niet weigeren als je daar ingeschreven staatt

Een bezoek aan de politie(overleg met advocaat) zou ook kunnen

sterkte gewenst

• sonja

nou ik kom de woning nu gewoon niet binnen hij heeft er andere sloten op gezet en de politie kan niks doen zonder bevel van de rechter me advocaat zit er nu ook boven op maar dan moet ik wel wachten en dat duurt een eeuwigheid

we hebben 13jaar een relatie gehad maar niet getrouwd en hij heb nooit wat op papier willen zetten ook niet over ze zoon hij belooft dat hij ze zoon iedere dag belt maar dat heb hij in nog geen vier weken gedaan hij zou hem gister gehaald hebben heeft hij ook niet gedaan en die knul it maar te wachten heb nu gezegd wij gaan iets leuks doen het weekend en hij bekijk het maar

groetjes sonja