Hallo,
Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen met het volgende:
Ben sinds kort gescheiden en we zijn als ‘vrienden’ uit elkaar gegaan. Tenminste, dat dacht ik. Nu hebben mijn ex-vrouw en ik een spaarpolis opgebouwd met de hypotheek. We hebben een formulier ingevuld om de spaarpolis af te kopen en over te maken naar haar rekening. Zij zou de helft dan weer overmaken naar mij en ik met me domme kop haar hier in vertrouwd. Nou, je raadt het denk ik al: ze heeft me dus zwaar genaaid!! Geld is overgemaakt en ik krijg dus helemaal niks! Heb de bank gebeld dat ik recht heb op de helft, ze zeiden dat ik ervoor getekend had en dus niks voor me konden doen. Naar bureau rechtshulp geweest, maar konden helaas ook al niks voor me doen omdat: ze heeft zogenaamd de helft namelijk van de bank gepind en twee ‘getuigen’ geregeld die bevestigen dat ze dat geld cash heeft gegeven aan me. Dit nadat ik bij de politie geweest ben en aangifte heb gedaan voor oplichting. Dus.., zij konden dus ook al niks voor me doen want t is 1 tegen 3… pffffff……
Ben bang da'k zwaar pech heb, maar weet iemand misschien hoe ik toch nog mijn helft van het geld kan krijgen?? Het gaat nl. om toch best een aardig bedrag.
Please HELP & alvast bedankt!!
Grtjs,
Michel