Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spaarpolis hypotheek

• boze Michel

Hallo,

Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen met het volgende:

Ben sinds kort gescheiden en we zijn als ‘vrienden’ uit elkaar gegaan. Tenminste, dat dacht ik. Nu hebben mijn ex-vrouw en ik een spaarpolis opgebouwd met de hypotheek. We hebben een formulier ingevuld om de spaarpolis af te kopen en over te maken naar haar rekening. Zij zou de helft dan weer overmaken naar mij en ik met me domme kop haar hier in vertrouwd. Nou, je raadt het denk ik al: ze heeft me dus zwaar genaaid!! Geld is overgemaakt en ik krijg dus helemaal niks! Heb de bank gebeld dat ik recht heb op de helft, ze zeiden dat ik ervoor getekend had en dus niks voor me konden doen. Naar bureau rechtshulp geweest, maar konden helaas ook al niks voor me doen omdat: ze heeft zogenaamd de helft namelijk van de bank gepind en twee ‘getuigen’ geregeld die bevestigen dat ze dat geld cash heeft gegeven aan me. Dit nadat ik bij de politie geweest ben en aangifte heb gedaan voor oplichting. Dus.., zij konden dus ook al niks voor me doen want t is 1 tegen 3… pffffff……

Ben bang da'k zwaar pech heb, maar weet iemand misschien hoe ik toch nog mijn helft van het geld kan krijgen?? Het gaat nl. om toch best een aardig bedrag.

Please HELP & alvast bedankt!!

Grtjs,

Michel

• yootje

naar de advocaat stappen….misschien via de rechter dat ze het terug moet geven.

sterkte.

Yootje

• boze Michel

Hoi,

Thanks voor de reactie… Ja, ben k ook al geweest ja, maar die zegt dat ik ip geen poot heb om op te staan (omdat m'n ex 2 ‘getuigen’ heeft die zeggen gezien te hebben dat ze mij het geld gaf). En volgens de adv. kost t me alleen maar veel (meer) geld, voor iets wat ik zeer waarschijnlijk toch niet kan winnen… Pfff…. Ben zwaar genaaid he… :((:((

Grtjs,

Michel

• Margereth

Wat een klotestreek he.

Nou geloof me, bijna iedereen maakt iets dergelijks mee via de scheiding.

Ze worden ineens allemaal gemeen en halen hele nare streken uit.

Ik dacht ook net als jou dat we het netjes op konden lossen, maar terwijl ik spulletjes voor hem aan het regelen was, heeft hij alle betalingen stopgezet en is hij heeeel vervelend aan het doen.

En dat van jou.. klinkt net als bij mij, ik vertrouwde het ook dat we het samen netjes op zouden lossen en vervolgens naaien ze je waar ze kunnen.

Je zou ze willen schoppen die exen.. maar dat heeft geen zin.

Dat van jou is ook een hele lage streek.

• Danielle

boze Michel schreef:

>

> Hoi,

>

> Thanks voor de reactie… Ja, ben k ook al geweest ja, maar

> die zegt dat ik ip geen poot heb om op te staan (omdat m'n ex

> 2 ‘getuigen’ heeft die zeggen gezien te hebben dat ze mij het

> geld gaf). En volgens de adv. kost t me alleen maar veel

> (meer) geld, voor iets wat ik zeer waarschijnlijk toch niet

> kan winnen… Pfff…. Ben zwaar genaaid he… :((:((

>

>

> Grtjs,

>

> Michel

Misschien voor alle zekerheid een tweede advocaat raadplegen?

• boze Michel

Thanx voor je reactie.. Ja, idd.. Bij jou ook een vuile streek.. Moet je nagaan, ben je met iemand al zoveel jaren samen geweest, denk je alles goed af te kunnen sluiten, flikken ze zoiets… Wat men zegt is dus idd waar: Er is een dunne lijn tussen liefde en haat..

Grtjs!Margereth schreef:

>

> Wat een klotestreek he.

> Nou geloof me, bijna iedereen maakt iets dergelijks mee via

> de scheiding.

> Ze worden ineens allemaal gemeen en halen hele nare streken

> uit.

> Ik dacht ook net als jou dat we het netjes op konden lossen,

> maar terwijl ik sp

• boze Michel

thanks, maar heb ik ook al geprobeerd, zelfde verhaal te horen gekregen.. Blijkbaar willen ze alleen wat doen als ze er ook zeker van zijn dat er wat te halen valt ofzo.. :(

Danielle schreef:

>

> Misschien voor alle zekerheid een tweede advocaat raadplegen?

• Danielle

Het enige waar ik je dan nog kan zeggen is kijk eens op rechtennieuws en rechtenforum. Op deze 2 site's staat onwijs veel info en op dat forum kun je ook advies vragen. Ze geven heel duidelijk en goed antwoord. Ik heb er zelf ook al heel veel info vandaan gehaalt op diverse vlakken ('t is niet alleen voor echtscheidingen).

Sterkte.

• boze Michel

Thanx voor de tip, zal er s kijken… ;)Danielle schreef:

>

> Het enige waar ik je dan nog kan zeggen is kijk eens op

> rechtennieuws en rechtenforum. Op deze 2 site's staat onwijs

> veel info en op dat forum kun je ook advies vragen. Ze geven

> heel duidelijk en goed antwoord. Ik heb er zelf ook al heel

> veel info vandaan gehaalt op diverse vlakken ('t is niet

> alleen voor echtscheidingen).

>

> Sterkte.