Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

camping alleenstaande ouders

• monique

Wie weet of er een camping is met een veld speciaal voor alleenstaande ouders?

Juist omdat in je eentje elke avond voor de tent zitten niet zo gezellig is, je ook wel eens naar het toilet moet als je kinderen al slapen.

Wie kent zo'n camping en welke ervaringen heb je hiermee?

Monique

• denny

toevallig was het enkele weken op een tv programma ik dacht sbs6 nieuws of zo…kijk eens op de omroepen misschien via een zoekmachine…ik wist niet dat het bestond maar later realiseerde ik me dat het natuurlijk was omdat de vakantie's er aan komen en mensen vergeet niet dat na de vakantie's voor vele de ellende weer gaat beginnen wisten jullie dat de meeste echtscheidingen na de vakantie's worden aangevraagd……tot zover monique misschien kunnen wij wel samen vlg jaar op vakantie ;-) ga dit jaar met me kids voor eerst kamperen…monique schreef:

>

> Wie weet of er een camping is met een veld speciaal voor

> alleenstaande ouders?

> Juist omdat in je eentje elke avond voor de tent zitten niet

> zo gezellig is, je ook wel eens naar het toilet moet als je

> kinderen al slapen.

> Wie kent zo'n camping en welke ervaringen heb je hiermee?

>

> Monique

• Ton

Monique,

Als je een leuke camping weet, laat mij het even weten.

Ton

• Jantje

Ik ga de komende 2 weken kamperen, voor het eerst. Dus als jullie een dronken (vrolijke) tor tegen komen met 2 pubers…………..ben ik het. Mijn as ex weet niet waar wij zitten dus……….rust. En wij gaan het er van nemen. Oja dit is de eerste keer, dus ik weet niet of het goed gaat komen met die tent, maar wellicht zijn er behulpzame heren.

Fijne vakantie iedereen !(:D

• djanco

hallo jantje

ik las net het stukje op de side van de camping

kun je mij vertellen welke camping dat was en waar

zou ik zeer op prijs stellen

en wie weet treffen we elkaar daar wel een keer

ik hou ook van humor feesten

djanco