Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huis uit zetten

• ikkuhh

hallo

ik lig met men man in scheiding . en heb vadaag contact gehad met men advocaat

en die zei dat ik alleen mijn persoonlijke spulen + die van de kinderen uit huis mag halen.

oke dus dacht ik.

maar nu kwam ik bij ONS huis aan en in het begin ging het goed

totdat schoon vader ermee ging bemoeien schoon vader begon met geweld te dreigen waardoor men man mij en mijn broer eruit zette.

kan dit zomaar ? het is toch ook nog net zo goed mijn huis als van hem ?

en als hij mijn broer ( die zich opzich er niet mee moeit ) er uit zet kan ik toch ook men schoonvader (die zich er schijnbaar wel mee moeit ) eruit zetten of ben ik dan fout ???

• R

Ik neem aan dat je al een advocaat in handen hebt genomen laat hem zo snel mogelijk bij de rechtbank voorlopige voorzieningen aanvragen.

Ik snap ook niet dat jou advocaat dit al niet heeft voorgesteld want het kan heel snel geregeld worden bij mij was het binnen 14 dagen geregeld en mocht ik met mijn kinderen in het huis (huurhuis) blijven wonen.

Deze voorlopige voorzieningen gelden net zo lang totdat de scheiding uitgesproken is.

Sterkte