Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Partijdige advocaat

• Flower

Dank je wel :)

De nieuwe advocaat heeft ook al heel wat te verduren gehad met de advocaat waar ik bij zat. Hij weigerde zelfs het dossier te sturen naar nieuwe advo, en ging gewoon stug door met procederen.

Dus misschien heb ik toch een beetje gelijk gehad E.R. :)

• Johan

Op zich hoeft ‘het niet bereid zijn om een dossier door te sturen naar een andere advocaat’ niets te maken te hebben met vermeende partijdigheid.

Als er een een (financieele) rekening open staat dan wordt het dossier veelal vastgehouden.

Er staan immers gegevens in het dossier waar een ‘nieuwe’ advocaat mee verder kan zonder dat de ‘oude’ advocaat daarvoor betaald is.

Als blijkt dat een advocaat aantoonbaar partijdig is dan kan er ook bij de deken een klacht worden ingedient.

Met vriendelijke groet,

Johan

• E.R.

Hoeft ook niet, jouw doel in je leven is blijkbaar handje ophouden en het leven van je ex vergallen.

Ik hoop dat hij op alle fronten van je wint in de rechtbank.

• Flower

Jeetje heb jij geen leven ofzo?

Je zit er totaal naast man. Maar dat kan ik je niet aan je verstand brengen dus ..

BYE!!!

• borawie

Hallo Flower.

Voor wat betrefd de bijdragen voor jullie onderhoud zou ik zeggen( neem aan dat je al een advocaat in handen hebt genomen) laat hem zo snel mogelijk bij de rechtbank voorlopige voorzieningen aanvragen.

Dit kan totdat de definitieve echtsheiding is uitgesproken.

Voor wat betrefd jouw grondlegging en reden van scheiding kan ik zeggen dat ieder daar zijn eigen mening in heeft en ook altijd zal blijven hebben.

In jouw ogen is deze gegrond , nou dat is toch prima.

Voor de rest hoef jij aan niemand verantwoording af te leggen over het hoe en waarom.

Dat menig mens buiten zijn huwelijk nog ernaast snoept tja dat is zuur , maar dat is wel realiteit , en hoe jij daar mee omgaat is jouw zaak.

Wens je veel strekte en succes toe..

Groetjes

**** Het geluk vliegt , wie het vangt die heeft het*****

PS: Heb zelf ook zo'n man gehad dus weet waar je over praat.

Neem van mij aan dat hij zich nu vaak over zijn koppie krapt.

• Progress 1800

Zie je nou? Vrouwen hebben de macht en maken de dienst uit. “zo'n man” (lees elke man in Nederland) trekt dus aan het kortste eind.

Bah!

borawie schreef:

>

> Hallo Flower.

>

> Voor wat betrefd de bijdragen voor jullie onderhoud zou ik

> zeggen( neem aan dat je al een advocaat in handen hebt

> genomen) laat hem zo snel mogelijk bij de rechtbank

> voorlopige voorzieningen aanvragen.

>

> Dit kan totdat de definitieve echtsheiding is uitgesproken.

>

> Voor wat betrefd jouw grondlegging en reden van scheiding kan

> ik zeggen dat ieder daar zijn eigen mening in heeft en ook

> altijd zal blijven hebben.

>

> In jouw ogen is deze gegrond , nou dat is toch prima.

> Voor de rest hoef jij aan niemand verantwoording af te leggen

> over het hoe en waarom.

> Dat menig mens buiten zijn huwelijk nog ernaast snoept tja

> dat is zuur , maar dat is wel realiteit , en hoe jij daar mee

> omgaat is jouw zaak.

>

> Wens je veel strekte en succes toe..

>

> Groetjes

>

> **** Het geluk vliegt , wie het vangt die heeft het*****

>

> PS: Heb zelf ook zo'n man gehad dus weet waar je over praat.

> Neem van mij aan dat hij zich nu vaak over zijn koppie krapt.

• borawie

Hallo Progress.

Kijk dat je zo reageert snap ik wel , maar heb je ook het verhaal goed gelezen????

Mijn verhaal staat er niet bij , denk dat je dan moeilijk een oordeel kan geven waarover het gaat en het waarom.

Warom mijn ex man zich nog vaak over zijn koppie wrijft is puur en alleen bedoelt wetende dat hij nu denkt wat heb ik laten lopen.!!!!!!

En voor de rest ben ik niet zo,n soort vrouw die haar ex-man uitkleed want ik heb nooit een rooie cent van hem gevraagd / gevangen laat zeggen ooit gekregen.

Wilde ik ook niet. Kon goed voor mezelf zorgen.

Ik wilde weg dus ook de gevolgen voor mij.

Ieder zijn eigen meug zeg ik maar zo.

Groetjes.

• Flower

Ach Borawie, wij weten hoe het zit.

Mijn ex heeft tot dusver nog steeds niks betaald, zelfs niet voor zijn kindjes, en kijkt niet naar ze om.

Dat is heel verdrietig voor die kleintjes.

Meneer heeft intussen een eigen woonruimte, dus wat kan hem nog wat schelen.

En dat is allemaal maar niet erg.

Nee we moeten hem zo laten gaan, hem niks meer laten betalen, en geen verantwoording meer afleggen.

Dan is het schijnbaar goed.