Goeiemorgen,
Inmiddels ben ik zo'n 8 maanden gescheiden. Een schat van een zoon van 4 jaar en nog steeds een goed contact met mijn ex vrouw. Scheiding ontstaan door uit elkaar groeien, werd een ernstige broer-zus relatie. Ex heeft knoop uiteindelijk doorgehakt, en ik ben hier min of meer in meegegaan. Was ook te moe om tot andere oplossing te komen. Naast de ‘zakelijke’ problematiek die ik hier veel lees, heb ik veel last van het geestelijk verwerken er van. Ik mis mijn kereltje gruwelijk, zie hem zeer regelmatig… maar kan nog moeilijk omgaan met momenten dat ik hem niet zie. Mis de ‘situatie’ waar ik in zat, het ‘nest gevoel’… hoop dat jullie beetje begrijpen wat ik bedoel.
Hoe zijn jullie ertoe gekomen dat je weer wat lust en lol in het leven krijg? Ik sleep me een beetje voort, afwachten tot ik mijn vent weer zie. En ik ben erg somber, maak me zorgen over mijn zoontje… of alles goed komt met hem, hij hier geen last van krijgt etc. Ik hoop het niet, merk ook weinig aan hem, en de contacten onderling zijn bijzonder goed. Maar toch… slecht gevoel dit man! Gaat dit ooit weg en wat zijn jullie ervaringen/tips?
FW