Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hertrouwen

• anna

k had n vraagje over t scheiden en hertrouwen.. als je ooit bent gescheidn en je gaat opnieuw trouwen.. komt de naam va n je ex op je nieuwe huwelijksakte te staan.. nu is mijn vraag,, komt er ook een data?

• Ad

Nee natuurlijk niet, na schieding hou je de naam van je ex niet

• Nicole.

Je houdt die naam niet maar je mag hem wel wettelijk blijven gebruiken, krom :?

• Nicole.

Gelukkig niet, zou wat leuks zijn bij Liz Taylor met haar 7 of 8 exen :D

• Flower

Heb je iets te verbergen voor je aanstaande?

• Litha

volgens mij bedoelt Anna of er op de huwelijksakte komt te staan “ eerder gehuwd geweest met…”

Tegenwoordig gebeurt dat niet meer, maar ik meen me te herinneren dat dat vroeger wel het geval was. Bij het plannen van het huwelijk bij de burgerlijke stand zal Anna wel een uitreksel van het echtscheidingsregister moeten overleggen, dus ik neem aan dat haar aanstaande het wel weet, ik denk niet dat ze iets wil verbergen (maar dat is mijn bescheiden mening).

Litha

• anna

ja dat bedoelde ik dus eigenlijk.. tnx

nee daar gaat t niet om.. (verbergen)

ik wilde weten of er wordt vermeld van wanneer tot wanneer je gehuwd ben geweest..

nadat je bent gescheiden, is je burgelijke stand ‘gescheiden’

en dan wil je opnieuw trouwen.. wordt er gevraagd naar eventuele historische huwelijk(en).. zo ja komt er dan ergens te staan , vanaf wanneer tot wanneer je getrouwd bent geweest

• anna

nee t heeft niks te maken met mn aanstaande.. ;)

• anna

die doet ouwe

• Nicole.

Wie :? Ik, die geen aanstaande heeft :?