Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alimentatie ?

• Paul

Helaas voor onze relatie heb ik 15 weken geleden besloten om het huis te verlaten. Ik wil dus scheiden , om een beetje inzicht te krijgen in de toekomst zou ik graag willen weten wat een goed alimentatie bedrag is voor de kinderen, een meisje van vijf en een jongen van bijna drie jaar. En is het normaal dat er een partneralimentatie wordt betaald ?

Ik vind het vreemd dat dat op internet niet echt te vinden valt , alleen maar bedrijven die het je voor willen rekenen , daar moet toch ook zelf achter te komen zijn ?

Verder zou ik grag reakties van papa's en mama's willen hebben die een co-ouderschap zijn aangegaan.

Groetjes Paul

• Madelief

Het hangt van je inkomen af, en de eventuele schulden die jullie of jij hebben.

Er is wel een berekings-site die het redelijk goed uitrekend voor je.

Ik liep tegen hetzelfde probleem op als jij, en kwam ook alleen op betaalde sites.

Deze doet het wel, en klopt aardig:

http://gzbwezemaal.oletr.net/renard.htm

Succes!

• Nicole.

Een advocaat (en die heb je toch nodig bij een scheiding) kan aan de hand van jullie gegevens een precieze berekening maken. PA is niet verplicht maar als de vrouw dat aan wil vragen is dat haar recht.

• Johan

Nicole. schreef:

>

> Een advocaat (en die heb je toch nodig bij een scheiding) kan

> aan de hand van jullie gegevens een precieze berekening

> maken. PA is niet verplicht maar als de vrouw dat aan wil

> vragen is dat haar recht.

Waarom kan alleen een vrouw PA aanvragen ? ;)

• Nicole.

Dat kan een man ook