Hallo.
Wilde toch even reageren hierop.
Er word de hele tijd gezegd doe je kinderen dit niet aan.
Maarja wat doe je ze aan als je bij deze man blijft.
Een dak boven het hoofd? Financiele zekerheid?
Staat tegenover wat doe je ze aan als je gaat scheiden en ze uit hun leventje rukt wat ze nu hebben.
Geen dak meer boven hun hoofd , geen financiele zekerheid meer ( misschien),
om het weekend naar paps of mams , nieuwe leefomgeving , nieuwe vrienden moeten maken , ruzies om het geld KA en PA , getouwtrek als de een niet akkoord is wat de andere doet met en voor de kids , en zo kan ik nog tal van dingen opnoemen.
Kijk dat jullie toevallig die situatie als slecht hebben ervaren wil dit nog niet zeggen dat alle kinderen dit doen.
Kinderen zijn best flexibel en kunnen zich best aan bepaalde onstandigheden aanpassen.
Blijf daarom open staan voor je kinderen en praat met ze hierover ( weet niet hoe oud ze zijn ) ( kan je andere topic niet vinden).
Ik kan alleen maar uit de andere ervaring praten dat beide ouders wel gescheiden zijn.
Wil de talloze keren , dat er in het bijzijn van de kinderen op straat over en weer gescholden en geschreewd werd , niet tellen.
Of dat je de kinderen wilde ophalen en ze gewoon voor de auto weg gerukt werden omdat mams niet wilde dat ze meegingen , wat denk je dat dan door die hoofdjes heen gaat.
Tja en dan denk ik is dit dan goed voor de kinderen.
Maar een ding weet ik wel ze hoeven GEEN keuze te maken wie voor hun belangrijker cq beter is paps of mams.
Want daar zadel je de kinderen ongemerkt toch mee op.
De uiteindelijke keuze maak je tenslotte toch zelf.
Kijk ieder huwelijk/relatie heeft zijn ups en downs. De bekende zeven jaars grens.
Hier kun je uiteraard ook wat aan doen.
Praat met je partner hierover en vertel wat je dwars zit. Het antwoord zou je misschien verbazen en kan misschien heel simpel op te lossen zijn.
Kijk dat is wat ik namelijk wel doe met mijn partner praten en open staan voor suggesties van zijn kant.
Maar laat het niet op zijn beloop dan kan het misschien wel eens uitdraaien op een scheiding met alle gevolgen van dien.
Dus is er nog een sprankje gevoel en geef je nog om je partner ( geloof het wel anders zat je er niet zo mee denk ik) probeer dit dan samen op te lossen.
Weg lopen hiervoor en je eigen leventje binnen jullie huwelijk opbouwen , waar hij buiten gesloten blijft , lijkt me niet de juiste weg.
Veel succes en sterkte ermee.
Groetjes
**** Het geluk vliegt , wie het vangt die heeft het. *****