hallo allemaal.
ik zit op dit moment midden in een scheiding,zal even kort mijn verhaal doen.
hebben twee kids waarvan 1 autist.en ben zelf jaren depressief geweest,sinds februari gestopt met medicatie en het gaat heel goed met mij,werk inmiddels ook weer.
maar toen ik stopte met de pillen zei mijn man ik kan niet meer,,het is op.de liefde is broer en zus geworden.tjee ik heb het best zwaar gehad.en hij is sinds 5 maanden bij zijn ouders in huis.en de kids zijn bij mij.en het gaat ongeloofelijk goed met ze.
in deze maanden ging ik in zien dat we al jaren niets meer hadden samen en uit elkaar gegroeid zijn.maar het gaat tot nu toe vriendschappelijk en we weten wat we willen.
nu is het volgende aan de hand.
ik heb iemand leren kennen dis inmiddels al gescheiden is en een eigen huisje heeft.en het klikte zo enorm dat het heel goed voelt.
we zijn echt gek op elkaar en verliefd en het voelt of we elkaar al jaren kennen.
maar toch ben ik bang.wat en hoe zullen mensen hier p reageren ben ik niet te kwetsbaar.
heb ook afgesproken dat we pas na de kerst en oud en nieuw als het dan nog zo voelt het de kids vertellen.
maar is het niet raar of moet ik me niet schuldig voelen.het is zo dubbel want het liefst zou ik uit willen gillen dat ik verliefd ben maar hou me in,hij is nu een week op vakantie en het gemis is van beide enorm.is dit een herkenbaar verhaal,zijn er mensen die de klik ook snel hadden met iemand.of moet ik er mee stoppen.
mijn hart en gevoel zegt geniet er van maar kan het ook,en echt tussen mijn ex en mij is het gevoel echt er helemaal niet meer.en dit voelt zo vertrouwd nog meer als toen met mijn ex.
tja ben ook geen twintig meer en hebben hele goede gesprekken.
tis heerlijk maar moet ik me ongerust maken.mag het.ik wil zo graag na alle ellendige jaren.
groetjes belinda