Goedenavond,
Ik zit met nogal wat vragen die ik snel opgelost wil zien, maar er zelf niet goed raad mee weet,
Ik heb een relatie van 5 jaar achter de rug, die hebben we gelukkig beeindigd, waarom gelukkig, er was sprake van huiselijk geweld. Daar was oa ook een kindje mee gemoeid, in het kort mijn expartner was een moeilijk opstandige man, hij is door politie doorverwezen naar het Ggz, daar kwam uit verschillende onderzoeken uit dat hij autistisch is. Hij is daar nu 2 jaar onder behandeling en bewoont een kamer van het Ribw.
Hij heeft ons kindje vorig jaar, toen hij nog thuis woonde 3 dagen meegenomen naar zijn familie zonder goedkeuring van mij, moeder. Dat waren vreselijke dagen.
Nu de vraag, hoe kan ik het beste veiligheid voor mijn kindje inbouwen dat zoiets niet meer kan gebeuren? Nooit meer!!!!!
Hoe kan ik dit het beste vast laten leggen bij een advokaat?
Wat doe ik met de omgangsregeling, hij houdt of kan zich niet aan afspraken houden en ons kindje raakt hiervan in de war.
Hij wil het nog steeds voor het zeggen hebben, maar waar zijn mijn rechten?
Is het mogelijk om op papier te krijgen dat hij niet voor 100% voor het kindje kan zorgen ivm autisme?
Ook zoek ik een advokaat die laag van prijs is, klinkt misschien raar.
Wie kan mij helpen?
In ieder geval bijvoorbaat mijn hartelijke dank.